Gå til innhold

Grønland, Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Gul mann på Grønland......

Ble kult med gult, som også går igjen i noen av byggene. Midtstillingen fungerer fint, der blikket trekkes mot syklisten. Litt artig med gatelykta som henger over gata. Pga. den kraftige gulfargen, gjør det ikke så mye om der er andre elementer. Blir litt "usynlige. Optimalt, skulle det ikke vært noe mer enn syklisten, men en kan ikke alltid få det slik en vil:-)

Lenke til kommentar

Gul mann på Grønland......

Ble kult med gult, som også går igjen i noen av byggene. Midtstillingen fungerer fint, der blikket trekkes mot syklisten. Litt artig med gatelykta som henger over gata. Pga. den kraftige gulfargen, gjør det ikke så mye om der er andre elementer. Blir litt "usynlige. Optimalt, skulle det ikke vært noe mer enn syklisten, men en kan ikke alltid få det slik en vil:-)

Flaks at den gule mannen dukka opp gitt !

Det er jo det som gjør bildet severdig og litt underfundig.

Flott!

Fredrik

Et fint gatefotografi der det enda er rolig, bare avbrutt av gul-kledd syklist og person med paraply. God komp og godt ståsted der fotgjengerovergangen danner en nedre ramme.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk. Det var en litt artig situasjon med denne karen som syklet etter bussen i regnværet så jeg tok et par bilder ut av bakvinduet.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert gatebilde , med den gulkledde syklisten som blikkfang .

Fin kontrast og fargepalett .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Et litt artig regnværsbilde. Jeg holdt på å kjøpe meg sånn gul regndress en dag, men lot det være. Kunne ikke risikere å havne forran kamera....;)

Flott komponert gatebilde , med den gulkledde syklisten som blikkfang .

Fin kontrast og fargepalett .

Mvh

Alec

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...