erik54 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 døh.. når er det sx1 kommer a? skulle ikke den kommet i september eller no? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 (endret) Skulle vel ha kommet til europa i juli/august... Men har blitt sterk forsinket grunnet av at siemens er noen stygge perfeksjonister (positivt, men jeg har lyst på sx1 nå!) den kommer vel på nyåret en gang... (til norge) Endret 8. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 det siste er vel at den kommer i første uke i desember... dette tror jeg på for de vil neppe gå glipp av julesalget... skjønner ikke hvorfor de har så mye problemer jeg.. hvis de har endel folk som jobber full arbeidstid med denne mobilen i noen måneder burde de jo klare å løse problemene litt fortere enn de gjorde.. men men.. den som venter, venter på noe godt.. eller .no Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 kjøper meg 6600, den kom ihvertfall.... forskjellen er ikke så veldig stor slik at jeg er villig til å vente 2 mnd! Lenke til kommentar
erik54 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 k.. takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå