AfterGlow Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Nytt oppkjøp tyder på at selskapet har spennende planer.Apple trapper opp satsingen på VR-teknologi Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Av alt de har tatt patent på og gjort av oppkjøp, føler jeg egentlig ikke at har blitt noe særlig av til nå. Jaja, det kommer nok når andre produsenter allerede har lansert samme greia slik at de kan vise hvor mye bedre de er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) "utvikling av utvidet virkelighet- og VR-løsninger" Er helt for at dere holder dere til orginaluttrykk som VR, og ikke oversetter alt til norsk, men burde kanskje være litt mer konsistent. "AR- og VR-løsninger" Edit: spesielt siden AR og VR ofte refereres til med akronymene. Folk vil ikke ha peiling på at det er det samme om de skal lese om utvidet virkelighet her og AR andre steder. Dere sier tross alt RAM og ikke tilfeldig tilgang-minne. Forøvrig har jeg VR headset til iPhone 6 Plus. Fungerer fint selv om det til nå er lite software til det. Virtuell storskjerm for video er det mest spennende tenker jeg. Samtidig er 1080p langt fra nok til VR, ei heller UHD som på S6, da oppløsningen deles i to på lengden og bilder blåses opp som om du sitter på første rad på kino. Skulle jeg gjettet ville jeg sagt at VR for Apple kommer sammen med iPhone 7, med 4k-skjerm. Ubrukelig oppløsning til normal telefonbruk, men VR endrer hva man praktisk kan ha nytte av av oppløsning. Endret 2. juni 2015 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg