Gå til innhold

Tur til Bulgaria/sunny beach

Anbefalte innlegg

veninnen min og meg reiser til sunny beach om en mnd. Vi er begge 18 år og skal på typisk fylletur om du vil kalle det. Har hørt b.la at politiet er korrupt og at taxisjåfører ofte lurer deg, at det ikke er trygt å gå alene pga mye voldtekter og ran osv.

Lurte på om det er noen som har vært der nede og har erfaringer, om det er noe mer som kanskje er greit å vite for å ha en trygg ferie??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veninnen min og meg reiser til sunny beach om en mnd. Vi er begge 18 år og skal på typisk fylletur om du vil kalle det. Har hørt b.la at politiet er korrupt og at taxisjåfører ofte lurer deg, at det ikke er trygt å gå alene pga mye voldtekter og ran osv.

Lurte på om det er noen som har vært der nede og har erfaringer, om det er noe mer som kanskje er greit å vite for å ha en trygg ferie??

Var der i 2008 eller noe. Kriminelt sted. Ikke piss i busker eller liknende og ikke gå alene. Ikke ta taxi. Ikke bli dritings med mindre du er på et trygt sted. T.om hotellbetjeningen kan ikke stoles helt på.

Ikke gå med mye cash på deg eller synlige verdigjenstander.

2 av vennene mine ble ranet. 1 med kniv og en annen med pistol. Han ene ble slått i hodet og ble truet til å ta ut penger fra minibanken. Det med korrupt politi stemmer nok fordi ranerne truet med å tilkalle politiet hvis man ikke gjorde som dem sa! Ha en fin ferie :)

Endret av ltdata
Lenke til kommentar

Var i sunny beach for noen år siden, vel og merke med kjæresten og ikke på fylletur. Så utrolig mye dumskap og idioti blandt ungdommene som ravet rundt i gatene på kveldstid. Når det er sagt tviler jeg på at sunny beach er så utrolig mye verre enn andre steder. Man kommer langt med litt folkevett.

Det er bare synd at mange tror man kan gjøre akkurat som man vil bare man setter seg på et fly mot en syden-destinasjon. 

Strendene i Bulgaria er hvertfall helt nydelige! Trivdes godt der jeg.

Lenke til kommentar

Var i sunny beach for noen år siden, vel og merke med kjæresten og ikke på fylletur. Så utrolig mye dumskap og idioti blandt ungdommene som ravet rundt i gatene på kveldstid. Når det er sagt tviler jeg på at sunny beach er så utrolig mye verre enn andre steder. Man kommer langt med litt folkevett.

Det er bare synd at mange tror man kan gjøre akkurat som man vil bare man setter seg på et fly mot en syden-destinasjon. 

Strendene i Bulgaria er hvertfall helt nydelige! Trivdes godt der jeg.

Jeg er litt enig med det du sier. I mange tilfeller har man noe "skyld" hvis man blir utsatt for et ran der nede. Dvs uforsiktig opptreden.

Men jeg må si at Sunny beach er faktisk en god del mer kriminelt enn andre steder jeg har vært på. Man kommer unna med uforsiktig oppførsel i på andre sydensteder, men ikke i sunny beach. Ikke det trivligste sydenstedet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har vert i Sunny Beach 7 ganger før å har aldri opplevd noe kriminelt... Har vert der både på rav fylla å på rolig familie tur... Så lenge du oppfører deg å ikke drar på strippeklubber så går det veldig greit :)  

Søker du trøbbel så får du trøbbel :)   

Drar ned igjen i år å gleder meg masse til ferie ;) 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...