Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Landeplage Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Fine linjer i bildet og der fokus automatisk går på budskapet i den første reklameposteren. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ja, svenskeTina kan være så billig, kjapp og sunn hu bare vil, men hu har som du skriver blitt ei sabla landeplage og da kan hvem som helst ha a' for meg. Men når alt dette er sagt så tenker jeg nok full dybdeskarphet på dette. Slett ikke sikker, men tanken går i retning av å kutte på innsiden av stolpen baki der. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 He he...en artig og fin vinkling på denne landeplagen. Er helt enig med deg Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Heisann Alec! jeg likte V1 best jeg. Trodde dere gutta likte Tina jeg. Er ikke ho litt sjarmerende da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ragnar , Roar og Rolf. Har lagt ut en versjon 2 med kutt bak stolpen , klonet bort ledningen og laget det som en mer dybdeskarp utgave. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Heisann Alec! jeg likte V1 best jeg. Trodde dere gutta likte Tina jeg. Er ikke ho litt sjarmerende da? Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding . Tina er sjarmerende nok , det er denne overeksponeringen i reklamen som er det plagsomme. Det gjelder for øvrig all annen reklame også , ser også at det er mange (16+) betting/spillselskaper som vil ha kloa i pengene våre. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Heisann Alec! jeg likte V1 best jeg. Trodde dere gutta likte Tina jeg. Er ikke ho litt sjarmerende da? Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding . Tina er sjarmerende nok , det er denne overeksponeringen i reklamen som er det plagsomme. Det gjelder for øvrig all annen reklame også , ser også at det er mange (16+) betting/spillselskaper som vil ha kloa i pengene våre. Mvh Alec Ja, det er helt sjukt med overeksponering, jeg har ikke tall på hvor mange e-poster om dagen jeg hiver i søpla fra låneinstitusjoner og spillselskaper. Det må være grusomt for folk med spillproblemer. Min avhengighet ligger andre steder...må ta minst ett bilde om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Heisann Alec! jeg likte V1 best jeg. Trodde dere gutta likte Tina jeg. Er ikke ho litt sjarmerende da?Hei Helene !Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding . Tina er sjarmerende nok , det er denne overeksponeringen i reklamen som er det plagsomme. Det gjelder for øvrig all annen reklame også , ser også at det er mange (16+) betting/spillselskaper som vil ha kloa i pengene våre. Mvh Alec Ja, det er helt sjukt med overeksponering, jeg har ikke tall på hvor mange e-poster om dagen jeg hiver i søpla fra låneinstitusjoner og spillselskaper. Det må være grusomt for folk med spillproblemer. Min avhengighet ligger andre steder...må ta minst ett bilde om dagen. Slik er det med meg også , et bilde (helst flere) for dagen . Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ragnar , Roar og Rolf. Har lagt ut en versjon 2 med kutt bak stolpen , klonet bort ledningen og laget det som en mer dybdeskarp utgave. Mvh Alec Blei jo bedre i V2. Kanskje kunne du greid deg med bare tre plakater også - pytt pytt. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg