Gå til innhold

Landeplage

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, svenskeTina kan være så billig, kjapp og sunn hu bare vil, men hu har som du skriver blitt ei sabla landeplage og da kan hvem som helst ha a' for meg.

Men når alt dette er sagt så tenker jeg nok full dybdeskarphet på dette.

Slett ikke sikker, men tanken går i retning av å kutte på innsiden av stolpen baki der.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ragnar , Roar og Rolf.

Har lagt ut en versjon 2 med kutt bak stolpen , klonet bort ledningen og laget det som en mer dybdeskarp utgave.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Heisann Alec! :) jeg likte V1 best jeg. Trodde dere gutta likte Tina jeg. Er ikke ho litt sjarmerende da?

Hei Helene !

Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding .

Tina er sjarmerende nok , det er denne overeksponeringen i reklamen som er det plagsomme.

Det gjelder for øvrig all annen reklame også , ser også at det er mange (16+) betting/spillselskaper som vil ha kloa i pengene våre.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Heisann Alec! :) jeg likte V1 best jeg. Trodde dere gutta likte Tina jeg. Er ikke ho litt sjarmerende da?

Hei Helene !

Tina er sjarmerende nok , det er denne overeksponeringen i reklamen som er det plagsomme.

Det gjelder for øvrig all annen reklame også , ser også at det er mange (16+) betting/spillselskaper som vil ha kloa i pengene våre.

Mvh

Alec

Ja, det er helt sjukt med overeksponering, jeg har ikke tall på hvor mange e-poster om dagen jeg hiver i søpla fra låneinstitusjoner og spillselskaper. Det må være grusomt for folk med spillproblemer.  Min avhengighet ligger andre steder...må ta minst ett bilde om dagen. :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Helene !

Mvh

Alec

Ja, det er helt sjukt med overeksponering, jeg har ikke tall på hvor mange e-poster om dagen jeg hiver i søpla fra låneinstitusjoner og spillselskaper. Det må være grusomt for folk med spillproblemer.  Min avhengighet ligger andre steder...må ta minst ett bilde om dagen. :dribble:

Slik er det med meg også , et bilde (helst flere) for dagen .

Lenke til kommentar

Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ragnar , Roar og Rolf.

Har lagt ut en versjon 2 med kutt bak stolpen , klonet bort ledningen og laget det som en mer dybdeskarp utgave.

Mvh

Alec

Blei jo bedre i V2. Kanskje kunne du greid deg med bare tre plakater også - pytt pytt.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...