ilpostino Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg har en NAD C356BEE som jeg etterhvert antageligvis kommer til å oppgradere til en NAD T758. Jeg Jeg har per i dag et par Dali Consept 2 som jeg kommer til å nedgradere til surround-høyttalere og er nå på jakt etter høyttalere jeg kan ha i front. Jeg har siklet litt på B & W da de har "punchen" jeg liker. Hvilke av overnevnte høyttalere vil dere anbefale? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Jeg har en NAD C356BEE som jeg etterhvert antageligvis kommer til å oppgradere til en NAD T758. Jeg Jeg har per i dag et par Dali Consept 2 som jeg kommer til å nedgradere til surround-høyttalere og er nå på jakt etter høyttalere jeg kan ha i front. Jeg har siklet litt på B & W da de har "punchen" jeg liker. Hvilke av overnevnte høyttalere vil dere anbefale? Synes DM602 Series 3 leverer varene til prisen. Sitter selv med et utvidet oppsett med B&W. 803 D2 i front, HTM2 D2 senter, 805 D2 front wide, 804 D2 surround og de gode gamle B&W SCM1 til surround back, samt et par B&W DB1 (og et par front height fra System Audio). Veldig godt fornøyd, men det var et styr å få satt opp alt til å spille skikkelig sammen NB! brukes mest til film, men 803 leverer varene på musikk også. Endret 1. juni 2015 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå