Gå til innhold

Bowers & Wilkins DM602 Series 3 vs Bowers & Wilkins XT2

Anbefalte innlegg

Jeg har en NAD C356BEE som jeg etterhvert antageligvis kommer til å oppgradere til en NAD T758. Jeg Jeg har per i dag et par Dali Consept 2 som jeg kommer til å nedgradere til surround-høyttalere og er nå på jakt etter høyttalere jeg kan ha i front. Jeg har siklet litt på B & W da de har "punchen" jeg liker. Hvilke av overnevnte høyttalere vil dere anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en NAD C356BEE som jeg etterhvert antageligvis kommer til å oppgradere til en NAD T758. Jeg Jeg har per i dag et par Dali Consept 2 som jeg kommer til å nedgradere til surround-høyttalere og er nå på jakt etter høyttalere jeg kan ha i front. Jeg har siklet litt på B & W da de har "punchen" jeg liker. Hvilke av overnevnte høyttalere vil dere anbefale?

Synes DM602 Series 3 leverer varene til prisen.

Sitter selv med et utvidet oppsett med B&W. 803 D2 i front, HTM2 D2 senter, 805 D2 front wide, 804 D2 surround og de gode gamle B&W SCM1 til surround back, samt et par B&W DB1 (og et par front height fra System Audio). Veldig godt fornøyd, men det var et styr å få satt opp alt til å spille skikkelig sammen ;) NB! brukes mest til film, men 803 leverer varene på musikk også.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...