kjellst Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Bjørnsund fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hei Kjell Stian! Jeg likte fargeversjonen best, kanskje fordi himmelen ble så flott der. V3 og ble fin, men fuglen ble litt irriterende. De blir såpass små at de ser ut som et rusk. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Takk for tilbakemelding HeleneBlir ikke helt enig med meg selv på dette bildet, Kan si meg enig i fuglene, og v1 og 2 er nok mer "ryddige" også.. Kunne nok også ha kuttet litt av toppen(himmelen) Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Tror jeg velger meg V1. V2 er fin, men oppleves litt "flatt" sammenlignet med V1. På V3 liker jeg ikke hvordan husene på høyreside blir presset i bildekanten. De er vel med for å balansere fyret på motsatt side, men da ville jeg gått for en mer symmetrisk komposisjon. Nå blir det litt ubalanse i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg