Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Surret på eksamen! Krise ? Arbeidsrett (BI)

Anbefalte innlegg

Hei.

Eksamen i dag endte med at jeg surret med papirene. Istedenfor å ha side 1 av 10 på front ble det 10 av 10 på første siden. Så sensor må starte fra sise side å deretter lese i motsatt retning.

Man vet aldri hvor strenge disse sensorene er, men sitter å stresser, og hadde hvert utrolig idiotisk om jeg stryker pågrunn av en sånn dum feil. 

Noen som veit om dette ikke blir tatt i betraktning? Jeg har gjort alt riktig å nummerert slik som anvist bortsett fra at man må rette fra motsatt ende  :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sensor et normalt fungerende hode så skjønner han forhåpentligvis at han må bynne på side 1 dersom den er merket 1 av 10 korrekt. Dette går helt sikkert fint. Jeg hadde glemt å sette sidetall eller dato på noen av mine ark og det gikk bra. Husk at du kan klage og få ny sensor til vurdere oppgaven. 

Lenke til kommentar

Ja. Jeg kommer nok absolutt til å klage om det blir tilfellet. Tror, og syns jeg leverte en god besvarelse. Blir utrolig kjipt om sensor skal pirke på det. Oppgaveoppsettet er ganske enkel å forstå. Jeg nummerer alltid på selve besvarelsen i tillegg. Så å finne frem er nok ikke problemet. Men er vel normalt at man sitter å har vondt i magen å irriterer seg over småting som det. 

Men da kommer det an på sensor? Var usikker på om det var visse krav som måtte oppfylles før en oppgave kunne rettes.

Nei nå tenker jeg dumt muligens. Er eksamensstresset som har påvirket tankene mine :/

TS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...