Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forvirret av signaler fra date.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ble for en stund siden kjent med en jente jeg møtte fra en datingside på nettet. Vi snakkes sammen der litt før vi møttes. Møtet gikk veldig bra og vi pratet greit hele tiden. Hun var fra en annen by enn meg, men kommer opprinnelig fra samme by som meg og var hjemme på ferie. Dagen etter reiste hun og vi snakket sammen på chat om hvordan det hadde gått. Hun hadde hatt det fint og følte jeg var en person som hun kunne falle for. Begge var åpne for kjæresteforhold, da det var grunnen for at vi var på datingsiden. Etter det snappet vi masse til hverandre og flørtet mye. Etter ett par uker kommer hun tilbake og vil møtes igjen. Vi møtes flere dager på rad og har det veldig fint, og kysser, kliner og koser med hverandre. Jeg sier jeg er forelska i henne og hun sier det samme til meg. Hun kaller meg faktisk for gullet i en melding. Men da hun reiser bort igjen dagen etter endrer hun plutselig væremåte. Hun flørter ikke lengre selv om hun sier at hun hadde det veldig fint. Når jeg spør om det kan bli oss to sier hun nå at hun ikke er sikker på at hun er klar for ett forhold igjen siden hun har vært gjennom ett voldelig samboerskap tidligere og at hun derfor ikke stoler på folk enda. Hun har liksom i flere uker sendt masse meldinger om hvor interresert hun var i meg og at hun var forelsket i meg. Nå er det uansett lenge igjen til vi kan møtes igjen siden hun som sagt bor ett stykke unna meg. Men hun flytter til samme by som meg etter sommeren, men ble litt skuffet når hun plutselig ikke virker interresert på samme måte lenger. Når sender hun vanlige smileys på sanp, før var det kun hjerter. Burde jeg prøve å glemme henne eller vente til hun kommer tilbake? Kanskje ringe og snakke over telefon istedenfor meldinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare vent å se. Hun har tydeligvis bagasje som ikke er så lett å glemme. Så du må bare gi henne tid til å finne ut hva hun selv vil. Er ingen vits å presse deg selv på.

Jeg ville kanskje fortsatt prøvd å holde kontakten, men ville ha roet ned på kose praten. Bare for å se hvordan hun tar det videre. For hvis hun vil fortsette så vil hun prøve å holde deg interessert. Kan hende det gikk litt for fort for henne, og at hun da ble usikker. Føler kanskje at hun ikke kjenner deg godt nok eller noe sånt.

Hvis du føler at hun bare blir mer og mer borte så kan du høre hva som egentlig skjer. Du kan si at du liker henne og ikke vil gi henne opp før du  vet hva hun tenker osv, men at du fortjener å kunne gå videre hvis hun ikke tror at det noen gang vil fungere mellom dere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg spør om det kan bli oss to sier hun nå at hun ikke er sikker på at hun er klar for ett forhold igjen siden hun har vært gjennom ett voldelig samboerskap tidligere og at hun derfor ikke stoler på folk enda

En opplevelse som det gjør de fleste blir tvilsomme til nye forhold og mister tilliten til andre. Siden dere kom nærme hverandre så høres det ut for meg at denne dama ble redd. Det er ofte slik at jenter som har vært gjennom voldelige forhold kan begynne et nytt forhold med flørting og forelskelse, men de stopper brått pga gamle erfaringer.

En dame med den bagasjen der trenger MYE lengre tid på å få tillit til menn i et nytt forhold. Fortsett å snakke med henne, tilpass flørting og kommunikasjon etter hva hun gjør. Det viktigste er at hun ikke føler at du presser henne opp i et hjørne der hun må si ja eller nei. Du må ta det i hennes tempo rett og slett. Du har en stor jobb foran deg hvis du skal klare å vinne hennes tillit, hvis du ikke orker den jobben så får du gå videre.

Lenke til kommentar

Noen dager hører jeg nesten ikke fra henne, mens andre dager sender hun mange meldinger. Føler hun var såpass flott og at vi klikket så bra de gangene vi var sammen at jeg ikke vil gi henne opp enda. Hvis jeg sender melding eller snap først pleide hun alltid å svare med en gang og sendte gjerne både to og tre snap før jeg sendte igjen. Blitt lite i det siste selv om hun sendte flere her en dag.

Vil ikke mase på henne, men har lyst til å ta kontakt å spørre om jeg har gjort noe galt siden hun endre holdning sånn plutselig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...