awesnes Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Bruker: awesnes Nivå: Pingle Utstyr: Canon 7D + diverse optikk (sjekk signatur) og olympus om-d e-m10 Utfordring: Som nybakt tobarnsfar (bare en "ny" heldigvis) blir det så som så med tid, så noen voldsom utfordring blir det ikke, men skal ta bilder av litt av hvert med litt av hvert (utstyr). Endret 1. juni 2015 av awesnes Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Mandag 1.juni. Slang med meg Olympus'en på joggeturen hjem fra jobb, krysset en jernbanelinje og tok en par snapshots. Å stå på en (aktiv) jernbanelinje er ikke stedet for noe annet enn snapshots.... Trykk på bildet for best kvalitet. Juni01_ 072 by Anders, on Flickr Litt annen vinkel. Juni01_ 063 by Anders, on Flickr 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Stilig perspektiv i det første bildet. Bra det er raske lukkertider på disse kameraene... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Liker bildet. Blir på en måte sugd inn i det når jeg studerer. Og liker at det ser ut som du har tenkt nøye over komposisjonen i snapshot-øyeblikket. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Takk for det. Nei, en jernbanelinje er ikke akkurat stedet for å stå å fikle med innstillinger og slikt. Er dog Gjøvikbanen, så er jo ikke den mest traffikerte linjen her i landet (og hadde selvsagt full kontroll....) Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Det ble som jeg fryktet, tiden strakk ikke til denne gangen.. Håper å komme sterkere tilbake neste fest. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Man blir riktig sugd inn i den jernbanelinjen ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå