Nanek Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Heisann! Vet jeg er sent ute med å finne meg en sommerjobb, men det skader aldri å prøve. Jeg er en gutt på 17 år som ser etter jobberfaring og en fornuftig måte å bruke sommeren på. Er det noen i Stavanger-området som vet om noen ledige stillinger? Har søkt litt rundt omkring ( Elkjøp, Expert og et par klesbutikker ), men har enda ikke fått svar. Første gang jeg søker jobb med CV og søknad, så jeg vet ikke helt hvor lang tid arbeidsgiveren pleier å bruke på å svare meg. Vet det kan variere, men hvor lang tid tok det for dere? Tips til noen andre steder jeg kan søke jobb? Har sett litt på Finn.no, men det ser ikke lyst ut for meg, ettersom jeg er under 18 år, og mange stillinger krever dette. Jeg er interessert i teknologi, og derfor ville en jobb på Elkjøp/Expert vært utrolig kjekt for meg. Vet noen om andre IT-butikker/kjeder i Stavanger-området, annet enn de jeg har nevnt over? Tusen takk! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 med tanke på at 15000 har mistet jobben sin i stavanger i det siste så blir alle som annonserer stillinger i dag overfylt med søkere , jeg driver selv og søker i dag og enestillingen jeg søkte på fikk jeg beskjed om at det kom til og ta lang til og prossesere søknaden pga så mange som kom inn , men har du ikke hørt noe 14 dager etter at søknadsfristen er godt ut så ta en telefon til kontaktpersonen for stillingen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå