hugo92 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Hei! De siste dagene har det skjedd noe meget spesielt. På rommet har jeg tv, med tilkoblet lydplanke og subwoofer fra JVC. Jeg pleier alltid å koble opp Asus laptopen til tven og anlegget mitt via HDMI, og sette pcen oppå subwooferen. Den siste uka derimot har pcen begynt å skru seg av/gå i dvale hver eneste gang jeg setter den oppå subwooferen. Uavhengig om jeg har koblet den til HDMI, lader eller noe sånt. Skrur seg av hver gang og vil ikke gå på igjen før jeg flytter den vekk fra subwooferen. Setter jeg den rett ved siden av derimot (15 cm unna) så fungerer det helt fint. Er det noen som har anelse om hva det kan være? Subwooferen er trådløs. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Magneten i elementet i subben som gjør dette vel. 2 Lenke til kommentar
hugo92 Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Magneten i elementet i subben som gjør dette vel. Men det har aldri skjedd før denne uken? Har hatt den oppå der hver kveld siden jul Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Kanskje harddisken din har fått nok og er i ferd med å ta kvelden? Ta backup og hold laptopen unna subwooferen. Iallfall mitt tips. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Å sette laptopen oppå en Sub høres ut som en veldig dårlig ide. Både vibrasjoner og magnetfeltet som subben lager kommer nok til å ta knekken på noen komponenter etterhvert, da spesielt harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå