Gå til innhold

[Løst] The Witcher 3 krasjer

Anbefalte innlegg

The witcher 3 krasjer når jeg dykker ned i et vann og svømmer opp til overflaten, uansett quest. Noen som kan hjelpe eller har samme problem? Prøvde å sette ned grafikken til det laveste, men funket ikke.. Spiller ellers på høy uten noen problem. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nVidia, AMD? nyeste drivere? overclocked system?

grafikk kort: AMD Radeon HD 7800 series

CPU: AMD Phenom ii X6 1055T Processor, 2.80 GHz 

RAM: 8.2 GB

Har ikke så veldig mye peiling på pc, litt usikker på om driverne er oppdaterte evt hvordan jeg oppdaterer dem. 

Lenke til kommentar

Har ikke så veldig mye peiling på pc, litt usikker på om driverne er oppdaterte evt hvordan jeg oppdaterer dem. 

Er pcen din i det hele tatt bra nok til å spille spillet?

Tok bare en titt her og minimum systemkrav er en cpu på 3ghz, men nå forstår jeg meg ikke på AMD sine greier så kanskje det går greit.

Her kan du late ned drivere, siden jeg ikke har peiling på AMD så kanskje du kan trykke på Auto Detect og laste ned det programmet? Eller så kan du gå til Manual Select Your Driver og plotte inn den riktige informasjonen og se om han finner en driver til deg.

Lenke til kommentar

Er pcen din i det hele tatt bra nok til å spille spillet?

Tok bare en titt her og minimum systemkrav er en cpu på 3ghz, men nå forstår jeg meg ikke på AMD sine greier så kanskje det går greit.

Her kan du late ned drivere, siden jeg ikke har peiling på AMD så kanskje du kan trykke på Auto Detect og laste ned det programmet? Eller så kan du gå til Manual Select Your Driver og plotte inn den riktige informasjonen og se om han finner en driver til deg.

Lastet ned driver og testet spillet, det funket! Tusen takk!  :grin2:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...