ASU Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Hei Har fått opp en startside som heter www.delta-home.com. Etter et par sekunder kommer det en side med en advarsel fra McAfee som sier at siden er en risiko. Har dessverre ingen anelse hvordan den kan ha "kommet seg inn" Bruker både IE og Crome og har gjenatte ganger forsøkt å legge inn ny startside ( IE under Alternativer for Internett osv ) , restartet PC'n, men det lar seg ikke fjerne. Noen som vet om andre innstillinger og måter å få vekk dette. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Følg denne guiden: http://malwaretips.com/blogs/delta-homes-removal/ Lenke til kommentar
ASU Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Takk for råd så langt. Men jeg kan vel velge et av disse verktøyene ? Dette så voldsomt ut ! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Takk for råd så langt. Men jeg kan vel velge et av disse verktøyene ? Dette så voldsomt ut ! Du kan se på den her: http://viruset.no/delta-homes-com/ Ikke last ned noen program for å fjerne før du har prøvd å følge bildene (fjerne program og utvidelser i chrome/IE først) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Takk for råd så langt. Men jeg kan vel velge et av disse verktøyene ? Dette så voldsomt ut ! Kanskje ikke nødvendig med alle, men tanken er å være sikker på at alt er borte. Når du først har fått noe malware kan de også hende at det gjemmer noe annet på maskinen din. Step 2 Junkware Removal Tool erstatter den manuell jobben som er vist i veiledningen på virus.no. Men bruk uansett Malwarebytes Anti-Malware og gjerne AdwCleaner i tillegg til manuell fjerning da det sansynligvis ligger igjen noe "drit". Lenke til kommentar
ASU Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Takk for råd så langt. Men jeg kan vel velge et av disse verktøyene ? Dette så voldsomt ut ! Kanskje ikke nødvendig med alle, men tanken er å være sikker på at alt er borte. Når du først har fått noe malware kan de også hende at det gjemmer noe annet på maskinen din. Step 2 Junkware Removal Tool erstatter den manuell jobben som er vist i veiledningen på virus.no. Men bruk uansett Malwarebytes Anti-Malware og gjerne AdwCleaner i tillegg til manuell fjerning da det sansynligvis ligger igjen noe "drit". Lastet ned fullversjonen av SpyHunter (verdt prisen til 280 kr ) skannet PC'n i 3 timer. Gjett om det var mye annet snusk som har samlet seg der i løpet av 3 år ! 2578 funn som nå er borte vekk. Tusen takk igjen til dere som er eksperter på slikt og som deler tips og erfaringer :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå