TorsteinHiA Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Hei. Jeg vil resetta pcen til favrikkinnstillinger. Jeg har prøvd å gjort det men klarer det ikke. Jeg har gått inn på kontrollpanel og prøvd der, men jeg trenger Windows installasjonsdisk. Er det en annen måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Hvis PC'en har en recoverypartisjon og recoveryprogram så kan du gjøre dette, hvis ikke er alternativet å formatere og legge inn OS ferskt (som også er det beste uansett så slipper du bloatware). Du trenger ikke Windows på CD, du kan lage en USB Boot minnepinne så lenge du har Windows Nøkkelen og riktig Windows versjon kan du få fra Microsoft. Lenke til kommentar
TorsteinHiA Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Hvis PC'en har en recoverypartisjon og recoveryprogram så kan du gjøre dette, hvis ikke er alternativet å formatere og legge inn OS ferskt (som også er det beste uansett så slipper du bloatware). Du trenger ikke Windows på CD, du kan lage en USB Boot minnepinne så lenge du har Windows Nøkkelen og riktig Windows versjon kan du få fra Microsoft. Jeg har ikke windows nøkkel Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Hvis PC'en har en recoverypartisjon og recoveryprogram så kan du gjøre dette, hvis ikke er alternativet å formatere og legge inn OS ferskt (som også er det beste uansett så slipper du bloatware). Du trenger ikke Windows på CD, du kan lage en USB Boot minnepinne så lenge du har Windows Nøkkelen og riktig Windows versjon kan du få fra Microsoft. Jeg har ikke windows nøkkel Har du Windows 7? Lenke til kommentar
TorsteinHiA Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Hvis PC'en har en recoverypartisjon og recoveryprogram så kan du gjøre dette, hvis ikke er alternativet å formatere og legge inn OS ferskt (som også er det beste uansett så slipper du bloatware). Du trenger ikke Windows på CD, du kan lage en USB Boot minnepinne så lenge du har Windows Nøkkelen og riktig Windows versjon kan du få fra Microsoft. Jeg har ikke windows nøkkel Har du Windows 7? Jeg har windows 7. Er det en plass på pcen jeg finner windows nøkkelen? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 På windows 8 kan du finne den hvis du høyreklikker på Min Datamaskin -> Egenskaper, hvis ikke kan du prøve å kjøre den her: Det er et enkelt script som finner nøkkelen i registeret og viser den i et lite vindu, fungerer dog kun for win7 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Hvis du ikke har CD kan du lage en boot USB av en 8GB eller større pinne og Microsoft's "USB/Download tool" ISO: http://www.microsoft.com/en-us/software-recovery Her er også en del linker til ISO'er, husk å få riktig windows versjon som nøkkelen din hører til. Lenke til kommentar
TorsteinHiA Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Ok. Takk for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå