TheodorBjork Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg har fått litt problemer med min "nye" iphone (4). Jeg fylte den med sanger, og når jeg senere prøvde å slette dem forsvant de ikke. I følge itunes er de fjernet fra iphonen - samtidig som itunes sier at iphonen er full av sanger - men de er fremdeles på selve mobilen og jeg kan spille dem... Hva har skjedd her?En annen diskusjonside sa jeg skulle gjenopprette den til fabrikkinnstillinger, men: da vil jeg også miste alle meldinger, kontakter og kalenderer, ikke sant?Hvis det er sant, er det mulig å gjøre en sikkerhetskopi nå, slik alt blir lagret, og så gjenopprette den til fabrikkinnstillinger, slik dette "plassproblemet" kanskje løser seg uten å miste alt sammen?Hjelp... Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg har fått litt problemer med min "nye" iphone (4). Jeg fylte den med sanger, og når jeg senere prøvde å slette dem forsvant de ikke. I følge itunes er de fjernet fra iphonen - samtidig som itunes sier at iphonen er full av sanger - men de er fremdeles på selve mobilen og jeg kan spille dem... Hva har skjedd her? En annen diskusjonside sa jeg skulle gjenopprette den til fabrikkinnstillinger, men: da vil jeg også miste alle meldinger, kontakter og kalenderer, ikke sant? Hvis det er sant, er det mulig å gjøre en sikkerhetskopi nå, slik alt blir lagret, og så gjenopprette den til fabrikkinnstillinger, slik dette "plassproblemet" kanskje løser seg uten å miste alt sammen? Hjelp... Noen må vel ha peiling på slikt. Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Kan forenkle i håp om at noen gidder å svare: en iphone sikkerhetskopi - hva kopierer den? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Dette funker på ipad iallefall.Gå til Innstillinger > Generelt > Bruk Velg Musikk > Rediger, og så trykk på Slett. Endret 3. juni 2015 av Actibus Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Dette funker på ipad iallefall.Gå til Innstillinger > Generelt > Bruk Velg Musikk > Rediger, og så trykk på Slett. Ingen slik instilling på min iphone. Noen andre forslag? Pretty please... Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 Ingen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Kan du ikke slette de manuelt via en filutforsker eller noe? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 http://www.wikihow.com/Delete-Music-on-Your-iPhone https://discussions.apple.com/thread/5323007?tstart=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå