Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kaste dildo på en diskré måte?

Anbefalte innlegg

Leste en plass at dildoer er laget av farlig avfall og kan dermed ikke kastes sammen med vanlig søppel, noe jeg hadde håpet på da det er litt mer diskré.... men da jeg sjekket opp hvor jeg kunne kaste den så var det tydligvis på slike gjenvinningsplasser hvor betjeningen kunne hjelpe meg med sortering... dette vil jeg jo da ikke! det hadde nok blitt altfor kleint. Hvordan har dere gjort det?

Anonymous poster hash: 88063...c58
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er den batteri/elektrisk så går den som el avfall.

Om ikke så kan det hende den har stoffer som bør gå til gjenvinning, men ikke alle har det. Men plast/silicon etc bør ofte gjenvinnes.

Som nevnt, stikk innom en erotikk forretning, eller andre lignende butikker som selger slikt, de bør kunne ta imot slikt på en diskre måte, legge det i pose og la det gå til returpunkt den veien (om de har rutiner for det).

Lenke til kommentar

"dildoer er laget av farlig avfall"

Det er en dildo... Håper virkelig den ikke er altfor giftig. Vibrerer den på egen hånd leverer man den til Elkjøp/Expert/Lefdal eller andre butikker som selger elektrisk utstyr. Hvis den ikke vibrerer på egen hånd kan den kastes i søpla, på lik linje med annet restavfall. 

Man kan alltids resirkulere den dersom den består av plast. Det er ingen som gidder å gå til resirkuleringsstasjoner for å levere et deksel til iPhone, så hvorfor skal man gjøre det med plast/silikondildoer? 

• Liker 1
Lenke til kommentar

"dildoer er laget av farlig avfall"

Det er en dildo... Håper virkelig den ikke er altfor giftig.

Spørs hvor man har kjøpt den. Mange inneholder ftalater. Men da er det gjerne Kina-mekk. På Kondomeriet og sånn har de nok kutta ut disse.

Men det er mer i en dildo enn det som er på utsiden. Mulig det er "farlige"/miljøgiftige stoffer i andre deler av de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Skjønner ikke hvorfor man skal gjøre så stor sak av det? Hadde jeg vært deg hadde jeg enten kastet den i vanlig søppel eller dumpet den på en parkeringsplass der folk "kaster" gamle elektriske ting

Lenke til kommentar

Del den opp i 7 biter og hver natt i en uke sniker du deg ut, ikledd finlandshette og svart frakk, og graver ned bitene på forskjellige steder ca 30 cm ned i jorden. Husk å fjerne eventuelle fingeravtrykk ved å gni klut.

Dette må faktisk være det beste, direkte svaret på trådtittel i hele tråden!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...