AnonymDiskusjon Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Leste en plass at dildoer er laget av farlig avfall og kan dermed ikke kastes sammen med vanlig søppel, noe jeg hadde håpet på da det er litt mer diskré.... men da jeg sjekket opp hvor jeg kunne kaste den så var det tydligvis på slike gjenvinningsplasser hvor betjeningen kunne hjelpe meg med sortering... dette vil jeg jo da ikke! det hadde nok blitt altfor kleint. Hvordan har dere gjort det? Anonymous poster hash: 88063...c58 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 http://dildo-norge.no/nar-bor-dildoen-byttes-ut/Der står det litt. Jeg hadde kastet den i restavfall. Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 http://dildo-norge.no/nar-bor-dildoen-byttes-ut/ Der står det litt. Jeg hadde kastet den i restavfall. Leste den samme.. men da jeg søkte opp farlig avfall så måtte de leveres på slike stasjoner.. vet ikke om de har containere, men ut ifra teksten hørtes det ut som de sjekket søpla du kom innom med og sorterte dem deretter... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Brenner godt i ovnen, sammen med ved.. 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Brenner godt i ovnen, sammen med ved.. Plast, gummi og silikon er helst ikke ting man skal fyre med. Sikkert ikke bra for miljøet heller. Jeg hadde bare putta det i den rød dunken for farlig avfall. 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Klar over det Lars. Men, hvor mange dildoer brennes i Norge hvert år? 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Du kan jo gjøre som dem som hadde parkert bilen sin utenfor shoppingsentret. Henge den midt på bakdøra (!). Det må være noe av det særeste jeg har opplevd i offentlighet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Hvis den er elektrisk, så går den som el-avfall. Da er det bare å dumpe den på elkjøp/expert/lefdal etter stengetid Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Still innom kondomeriet og lever den der , er jo langt mindre kleint å levere slike leketøy der i alle fall. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Er den batteri/elektrisk så går den som el avfall. Om ikke så kan det hende den har stoffer som bør gå til gjenvinning, men ikke alle har det. Men plast/silicon etc bør ofte gjenvinnes. Som nevnt, stikk innom en erotikk forretning, eller andre lignende butikker som selger slikt, de bør kunne ta imot slikt på en diskre måte, legge det i pose og la det gå til returpunkt den veien (om de har rutiner for det). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 "For å levere fra deg en dildo må du klistre den i panna før du drar hjemmefra, og fortelle alle som spør hvor mange ganger den er brukt." Det ville vært kleint. Å bare legge den i el-avfall (eller plast, alt etter som) er ikke kleint. Anonymous poster hash: d23ac...39b 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 "dildoer er laget av farlig avfall" Det er en dildo... Håper virkelig den ikke er altfor giftig. Vibrerer den på egen hånd leverer man den til Elkjøp/Expert/Lefdal eller andre butikker som selger elektrisk utstyr. Hvis den ikke vibrerer på egen hånd kan den kastes i søpla, på lik linje med annet restavfall. Man kan alltids resirkulere den dersom den består av plast. Det er ingen som gidder å gå til resirkuleringsstasjoner for å levere et deksel til iPhone, så hvorfor skal man gjøre det med plast/silikondildoer? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 "dildoer er laget av farlig avfall" Det er en dildo... Håper virkelig den ikke er altfor giftig. Spørs hvor man har kjøpt den. Mange inneholder ftalater. Men da er det gjerne Kina-mekk. På Kondomeriet og sånn har de nok kutta ut disse. Men det er mer i en dildo enn det som er på utsiden. Mulig det er "farlige"/miljøgiftige stoffer i andre deler av de. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hva med å bake den inni et brød, og så kaste brødet? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Skjønner ikke hvorfor man skal gjøre så stor sak av det? Hadde jeg vært deg hadde jeg enten kastet den i vanlig søppel eller dumpet den på en parkeringsplass der folk "kaster" gamle elektriske ting Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Dette er forsåvidt også en god løsning : Endret 9. juni 2015 av Malvado 2 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg ville slengt den inn i en barnehage mens jeg gikk en kveldstur. 4 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Del den opp i 7 biter og hver natt i en uke sniker du deg ut, ikledd finlandshette og svart frakk, og graver ned bitene på forskjellige steder ca 30 cm ned i jorden. Husk å fjerne eventuelle fingeravtrykk ved å gni klut. 6 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Del den opp i 7 biter og hver natt i en uke sniker du deg ut, ikledd finlandshette og svart frakk, og graver ned bitene på forskjellige steder ca 30 cm ned i jorden. Husk å fjerne eventuelle fingeravtrykk ved å gni klut. Dette må faktisk være det beste, direkte svaret på trådtittel i hele tråden! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Ha det litt gøy og sleng den i søppla til naboen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg