TheKims Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Når selv Titan X sliter med 4K, så kan jeg ikke helt se for meg at GTX 980TI skal gjøre det så mye bedre. 4K og stusselige 30fps er ikke akkurat hva jeg vil kalle spillbart. 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 I 4k oppløsning vil dette korte måtte tune ned til medium settings på det meste. Vi er et par generasjoner unna å kunne kjøpe kongen på haugen av skjermkort, pushe det på en 4k 144hz skjerm (når det kommer) og smelle alt på ultra for å si det slik Lenke til kommentar
Ahjohnsen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Her er en test av kortet: http://www.guru3d.com/articles_pages/nvidia_geforce_gtx_980_ti_review,1.html Skuffende tall, blir jo slått av 295x2 i alle 4k tester utenom Witcher 3 1 Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Her er en test av kortet: http://www.guru3d.com/articles_pages/nvidia_geforce_gtx_980_ti_review,1.html Skuffende tall, blir jo slått av 295x2 i alle 4k tester utenom Witcher 3 Ja huff et singel kort blir slått av et dual top kort med en TDP på 500W som kom ut for ca 1 år siden... 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 og vist nye, hvilke "modell" tror dere det kommer fullcover vannblokk til først? Fiji-kortet til AMD skal komme i vannkjølt versjon fra fabrikken. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Hei, her har jeg fått feil pris, ser det ut til. Har rettet opp. Lenke til kommentar
Henrik Styve Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hei. kan dere teste andre ting en spill på dette kortet? eks. realflow, photoscan, vray mm. Henrik Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 lichdom: Battlemage. det er det mest krevende spillet jeg har, ser gjerne at dere tester med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå