Tullballj Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg installerte prøveversjonen av windows 10 (noe jeg aldri skulle gjort). Etter det har maskinen min klikket. Jeg får ikke gjort noe på den før den starter på nytt. Må ha tilbake windows 8. Siden jeg har satt i ny hdd må jeg laste ned win 8 for å intallere det på nytt. Har lisens, så alt er ok. Problemet er hvordan jeg skal lage en USB som kan boote i windows når jeg bare har en mac tilgjengelig og en win 8 iso fil? Noen som kan hjelpe meg med tips? Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 eventuelt er det noen som kan hjelpe meg å finne en driver som er kompatibel med win 10? Jeg har en HP Compaq CQ71. Det kan virke som det er touchpaden som er issue her altså. Når jeg rører den låser alt seg og maskinen booter på nytt. Har koblet til eksternt tastatur med touchpad. Det virker uten om at jeg ikke kan skrive med det eksterne. Må bruke det innebyggete tastaturet til å skrive, men kan styre musen med ekstern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå