Jod-R Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Venter på å bli lastet opp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Liker fargetonene i bildet, den lille båen gir bildet det lille ekstra. Ville kanskje ha vurdert å kutte bort båten til høyre 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Liker fargetonene i bildet, den lille båen gir bildet det lille ekstra. Ville kanskje ha vurdert å kutte bort båten til høyre Takker, jeg liker båten som er til høyre. Synes den gir en slags balanse til bildet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Ser for meg et tettere utsnitt med focus på lastebåten og speedbåten med kjølevannsstripen 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Da har jeg lastet opp en versjon uten båten til høyre. Personlig foretrekker jeg versjonen som har båten. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 V2 ble knall den, Jan-Roger.. Båten til høyre blir bare et forstyrrende element for mitt vedkommende. Men smaken er... Fredrik 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Kanskje det ble bedre uten båten, det vokser på meg jo mer jeg ser på det og switcher mellom de 2 versjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg