Øystein.F. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Sommar og sol, eller spel og moro. Det er spørsmålet.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i juni Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Ikke nevnt scourge of war: Waterloo ser jeg, ikke på slutten en gang. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Jurassic World gleder jeg meg til:) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Ikke nevnt scourge of war: Waterloo ser jeg, ikke på slutten en gang. Kanskje det er så enkelt som at de ikke gleder seg til det? 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Batman: Arkham Knight holder leeeenge. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Ikke nevnt scourge of war: Waterloo ser jeg, ikke på slutten en gang. Kanskje det er så enkelt som at de ikke gleder seg til det? De hadde en notis nede med random spill som ikke ga noe tegn på at de gleder seg til de. Jeg aner ikke om gamer er Norges største spill side lengre (har jo tapt seg enormt siden de tidligere årene ) men deres oppgave er ikke bare snakke om stor spill osv. Men lete etter nyheter leserne dems ellers ikke ville funnet. Lete på steam sin side over nye spill eller sjekke hva som kommer på gamespot er ikke bra nok. En grunn til at YouTube reviewers er så populære er at de leter og finner ofte ukjente gems, som de nevner nå og da, sammen med de store tittelene Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Noen som vil kjøpe en lite brukt spill PC? Gjesp. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Batman: Arkham Knight, Elder Scrolls Online og Wander som kommer den uka her er hva jeg ser frem til. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Final Fantasy XIV: Heavensward cant fucking waaaiiittt !! 3.0 HYPE! Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Batman Arkhan Knight all the way. Yoshi's Wooly World ser også morsomt ut det, men er mer ett type spill som jeg heller kjøper når jeg kan få tak i det billig. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Batman Arkhan Knight all the way. Yoshi's Wooly World ser også morsomt ut det, men er mer ett type spill som jeg heller kjøper når jeg kan få tak i det billig. Du glemmer noe vesentlig her. Nintendos spill blir aldri billig hvis de er bra. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Batman Arkhan Knight all the way. Yoshi's Wooly World ser også morsomt ut det, men er mer ett type spill som jeg heller kjøper når jeg kan få tak i det billig. Du glemmer noe vesentlig her. Nintendos spill blir aldri billig hvis de er bra. Leter bestandig på finn.no med ett lite håp og ett lite glimt i øyet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Hva med The Elder Scrolls Tamriel Unlimited? Er vel en nyrelease på konsollene? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ja, Wander er jo et kongespill da.... http://www.thesixthaxis.com/2015/06/05/wander-possibly-the-worst-game-on-ps4/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå