Gå til innhold

– Nintendo vurderer å basere neste konsoll på Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Bildet burde være motsatt ;)

Apple burde fri til Nintendo slik dem ikke gjør den feilen å bli assosiert med android

Nå må du slutte å oppføre deg som en liten unge.

Det er slik Winza diskuterer. :p

"Diskutere" er vel å trekke det litt langt. Tomme påstander og antakelser som han tror trumfer fakta er vel mer riktig. :p

"Jeg mener ditt og datt, og du er "DUM" som ikke mener det samme." Jepp oppfører seg som en liten unge, bare se på de tidligere innlegga hans. Han sitter fast i barndommen sin og meninger fra den tida. GROW UP WINZA.

Er det nå det er meningen jeg skal bli sint og fornærme deg tilbake? Nei jeg har lært å ikke bry meg om folk som prøver å provosere meg :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Bildet burde være motsatt ;)

Apple burde fri til Nintendo slik dem ikke gjør den feilen å bli assosiert med android

Nå må du slutte å oppføre deg som en liten unge.
Det er slik Winza diskuterer. :p
"Diskutere" er vel å trekke det litt langt. Tomme påstander og antakelser som han tror trumfer fakta er vel mer riktig. :p

"Jeg mener ditt og datt, og du er "DUM" som ikke mener det samme." Jepp oppfører seg som en liten unge, bare se på de tidligere innlegga hans. Han sitter fast i barndommen sin og meninger fra den tida. GROW UP WINZA.

Er det nå det er meningen jeg skal bli sint og fornærme deg tilbake? Nei jeg har lært å ikke bry meg om folk som prøver å provosere meg :)

Bare tuller litt. :p

Som noen andre har skrevet i en annen tråd: "Winza er Winza". Alltids morsomt å diskutere med folk som har en særegen måte  å diskutere på. Verden (og Diskusjon.no) hadde blitt kjedelig hvis vi alle hadde hatt den samme meninga om alt. ;)

Lenke til kommentar

Og så var det å skille mellom persondiskusjon og heller fokusere på det som diskuteres i tråden...
Det vil bli gjort en opprydning av tråden så fort det lar seg gjøre for en av våre administratorer , advarsler vil bli gitt ut om persondiskusjonen fortsetter.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tipper at Nintendo kommer til å legge rette slik at man kan laste ned spill fra hele Android. Og at man kan surfe og skrive som på et nettbrett. Altså lager et nettbrett hvor man kan koble til enormt mye minne til brettet for nedlasting av gamle spill fra Nintendo.

Lenke til kommentar

Veit ikkje kem som starta ein eller anna pointless aplle vs android krig i kommentarfeltet, men det er jevla kjedelig å lese når man er interesert i å høyre saklige innlegg om nyheita.

Personlig lurer eg for eksempel på korleis Nintendo, vist dei går for android, har tenkt å unngå at systemet blir piratkopiert eller korleis dei skal klare å selge alle dei ulike kontrollerane sine når man plutselig har et OS der det er frit fram å kople til ka du vil so lenge det fins ein android driver til det.

På den andre sida betyr det kansje at Nintendo konsollen endelig kan bli eit "entertainment system" og ikkje berre ein spel konsoll ;)

Lenke til kommentar

Hvis Nintendo hadde sluppet en konsoll i 2016 som var 10-20 % sterkere enn xbox/PS4, ville de feiet konkurrentene av banen.

Nintendo ville da hatt fordel av bedre IP samt at de kunne kjørt tredjepartsutviklete spill i høyere framerate/oppløsning. Microsoft og Sony ville antageligvis ikke kunne svart med en ny konsoll før 2019/2020.

Jeg håper inderlig Nintendo velger denne veien, fremfor å satse på enda en gimmick.

Lenke til kommentar

Hvis Nintendo hadde sluppet en konsoll i 2016 som var 10-20 % sterkere enn xbox/PS4, ville de feiet konkurrentene av banen.

Nintendo ville da hatt fordel av bedre IP samt at de kunne kjørt tredjepartsutviklete spill i høyere framerate/oppløsning. Microsoft og Sony ville antageligvis ikke kunne svart med en ny konsoll før 2019/2020.

Jeg håper inderlig Nintendo velger denne veien, fremfor å satse på enda en gimmick.

10-20% er mindre en forskjellen mellom PS4 og One altså ubetydelig. Om de selger rimelig bra ville de blitt med på PC/PS3/One kjøret, android ville hjulpet siden du kunne henge seg på Linux build.

Problemet er at ikke en gang 100% raskere ville imponert men ville øke prisen betydelig.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke operativsystemet som har vært i Wii og Wii U har vært veldig mye å skryte av. Tregt, gammeldags. Om det blir noe bedre om de legger Android i bunnen vet jeg ikke, men det skal noe til for at det blir verre.

Så lenge det er stabilt, spillene holder samme skyhøye kvalitet og vi ikke blir oversvømt med alskens Android-apper tror jeg det kan være verdt å se på muligheten for Nintendo.

Lenke til kommentar

10-20% er mindre en forskjellen mellom PS4 og One altså ubetydelig. Om de selger rimelig bra ville de blitt med på PC/PS3/One kjøret, android ville hjulpet siden du kunne henge seg på Linux build.

Problemet er at ikke en gang 100% raskere ville imponert men ville øke prisen betydelig.

Nja... 20 % kraftigere enn PS4 ville vel neppe vært ubetydelig? Hvorfor ville ikke 100 % raskere imponert? Kanskje ikke om man sammenligner med en monster-PC, men det holder vi jo utenfor.

Poenget mitt er at spillutviklere i fremtiden fortsatt må lage spill som kan kjøres på PS4/Xbox 1. Siden spill bare vil bli mer krevende, er det nærliggende å anta at utviklere vil senke oppløsningen/framerate for at spillene skal kunne kjøres på disse konsollene.

Dersom den neste Wii-en hadde vært 20 % raskere enn PS 4, ville man kunne kjørt samme grafikk, men med høyere oppløsning og stabil framerate. Det tror jeg ville imponert mange... 

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Konklusjon: Enligtened kjenner ikke så mange :)

AtW

Så fint at vi har slike som deg som ikke kan skille mellom sak og person. Har ingenting på slike forum å gjøre...

Det er ikke et personangrep, det er en måte å si at det ikke er spesielt sannsynlig at "alle du kjenner" har store problemer med android, og "ingen" har problemer med ios, om det ikke er en veldig liten sample size.

AtW

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...