ATWindsor Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Xbox one stikka er enda bedre å bruke på pc, men pga man må ha kabelen i så bruker jeg 360 stikkene. Hva gjør den bedre? AtW Står en del her: http://www.techradar.com/news/gaming/consoles/side-by-side-xbox-one-gamepad-vs-xbox-360-gamepad-1158091 Er jo en mye nyere type stikke. Mye bedre d-pad. Bedre vibrering og bedre thumbsticks. Osv. Bedre D-pad en orginale 360-stikka ja, men den "fancy edition" (hva faen den egentlig heter), varianten av 360-stikke har mye bedre d-pad enn den orginale. Resten er ganke likt i kvalitet synes jeg, men har ikke prøvd one-sticka særlig mye skal innrømmes. Rumble-kvalitenten kjenner jeg ikke så godt. AtW Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Xbox one stikka har rumble i triggerne. Dette er veldig kjekt på bilspill. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Syns ONE kontrolleren ligger noe bedre i hånda. Færre rette kanter. Triggerknappene er mykere og yter ikke like mye motstand som 360 kontrolleren, noe som gjør at i alle fall jeg holder ut lenger før jeg får antydning til senebetennelse fra pekefingrene og ned. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hvorfor ikke bare kjøpe en 360-kontroller? Å måtte ha kabel er slitsomt. AtW Fordi XBO kontrolleren er sånn ca 10x bedre? Men ja kabel er noe herk... Derfor er det bra at det snart kommer en egen utgave til Windows. Jeg er litt uenig, men det er mulig jeg bare er kronisk uheldig med USB-kablene mine. Min kontroller mister kontakt nå og da pga at USB-en ikke får ordentlig kontakt. Jeg mistenker at kvaliteten på micro-USB har sunket de siste årene, siden den eneste kabelen jeg har i huset som fungerer skikkelig er en som fulgte med en Nokia N97. USB-kablene fungerer dårlig også med andre enheter, så jeg kan utelukke at det er XOne-kontrolleren. Jeg foretrekker nettopp 360-kontrolleren. Det er lite som skiller dem bortsett fra hvor noen knapper som jeg sjelden bruker og kvaliteten på D-paden. Vibrasjonen i triggerne er heller ikke noe jeg har behov for på PC. Det er annonsert for ei stund siden at en trådløs adapter skal komme. http://techreport.com/news/27908/microsoft-announces-pc-wireless-adapter-for-xbox-one-controller Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg sitter omtrent 1,5 meter fra skjermen og 1,8 meter fra dataen så trur ikke det blir noe problem med verken kabel eller trådløs signal. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg sitter omtrent 1,5 meter fra skjermen og 1,8 meter fra dataen så trur ikke det blir noe problem med verken kabel eller trådløs signal. Prøv begge viss du har muligheten og kjøp den du føler er mest behagelig å bruke. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg sitter omtrent 1,5 meter fra skjermen og 1,8 meter fra dataen så trur ikke det blir noe problem med verken kabel eller trådløs signal. Jeg har alltid brukt kabel, og det største problemet er når kontrolleren ikke er i bruk. Kunne godt tenkt meg å slippe kabelen når den ikke er i bruk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 De charge-pack-greiene er jo bare bedritne normale AA-oppladdbare stappet inn i en plastboks, like greit å bruke valig oppladbare AA. AtW Jeg har faktisk hatt trøbbel med å bruke vanlige oppladbare AA-batterier. Virker som mine oppladbare AA-batterier er bittelitt større enn vanlige AA-batterier, og batteriholderen til X360-kontroll er trang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå