Bruker-88036 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Gårsdagens utfordringsbilde. Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Et par analoge fra Østre gravlund. Fuji Superia 200 film. Resting in the sun by Ørjan Laxaa, on Flickr Untitled by Ørjan Laxaa, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Fem nye bilder fra Lofoten.Sandstrand på Gimsøya A beach on Gimsøya by Tor Atle Kleven, on Flickr Mountain lit up by the low sun by Tor Atle Kleven, on Flickr Gimsøya Gimsøya by Tor Atle Kleven, on Flickr Sommer-fjelltopp i Lofoten Mountain top in Lofoten during the summer by Tor Atle Kleven, on Flickr Bro til Gimsøya Bridge to Gimsøya by Tor Atle Kleven, on Flickr Endret 22. juni 2015 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Fra en liten spasertur i går DSCF3295.jpg by Espen Bibow, on Flickr DSCF3287.jpg by Espen Bibow, on Flickr DSCF3267.jpg by Espen Bibow, on Flickr Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Fem nye bilder fra Lofoten. Bridge to Gimsøya by Tor Atle Kleven, on Flickr Har du ikke facebook? For meg virker dette, og de andre postene, som feriebilder man kikker i brøkdelen av et sekund på. Hvorfor ikke vise oss det du syns er best istedenfor å tømme minnekortet her. -- om du mener at dette er severdig kan du jo skrive i postene om hva som er så bra med det. Endret 23. juni 2015 av pybalto Lenke til kommentar
Populært innlegg Ratleto Skrevet 23. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Har du ikke facebook? For meg virker dette, og de andre postene, som feriebilder man kikker i brøkdelen av et sekund på. Hvorfor ikke vise oss det du syns er best istedenfor å tømme minnekortet her. -- om du mener at dette er severdig kan du jo skrive i postene om hva som er så bra med det. Ja, jeg har vært på ferie der, og kjørt rundt og tatt mange bilder, pybalto. Det var formålet med hele ferien der. Noen av dem virker kanskje som typiske feriebilder, men jeg håper da flesteparten av dem fremstår som bedre enn typiske feriebilder. Det er derfor jeg legger dem ut her. Og jeg har tatt mange flere bilder enn de jeg legger ut her, for å si det sånn. Hvis jeg skal begynne å forklare hva jeg synes er bra med bildene jeg legger ut, synes jeg det kan være et krav til alle... Er dette flertallet sin mening, eller? Skal jeg droppe å legge ut flere bilder fra Lofoten-turen min? Dagens bilder legger jeg i spolier da, for de som ikke gidder å se dem... Low sun at Gimsøya by Tor Atle Kleven, on Flickr Low sun at Gimsøya again by Tor Atle Kleven, on Flickr House with graffiti by Tor Atle Kleven, on Flickr Entrance to house with graffiti by Tor Atle Kleven, on Flickr Gimsøya and long shadows by Tor Atle Kleven, on Flickr Endret 23. juni 2015 av Ratleto 12 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Du trenger jo ikke sette bildene i spoiler, som om du er fornærmet over at jeg syns det er feriebilder. Nei, stå på du, og post så mye du vil. Endret 24. juni 2015 av pybalto Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Det var da svært, pybalto! Jeg liker bildene til Ratleto. Både disse fra Lofoten og det han har postet før. Jeg kan ikke helt se at dette er vanlige turistbilder som man ser fra tanter og onkler og fandens oldemor på Facebook. Dagens bidrag fra meg. Vet ikke hva slags edderkopp dette er, men er ganske sikker på at det er en hann. Spider by Sven-Kåre Evenseth, on Flickr Spider in black&white by Sven-Kåre Evenseth, on Flickr Nikon D7000, Sigma 150mm f/2.8 macro @ f/9, stativ 5 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Fra dagens photoshoot. Endret 23. juni 2015 av IceBlitz 2 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Ser ut som et klart flertall ønsker å se bildene mine fra Lofoten, så da fortsetter jeg å legge ut bilder fra ferie-foto-turen min.Det ble panorama-dag idag, gitt. Borge, Lofoten, SE to NW by Tor Atle Kleven, on Flickr Near Reine, Lofoten, NE to E by Tor Atle Kleven, on Flickr North of Reine, Lofoten, S to N by Tor Atle Kleven, on Flickr Flakstadpollen, Lofoten, NW to NE by Tor Atle Kleven, on Flickr Flakstad/Skagen, Lofoten, NW to SE by Tor Atle Kleven, on Flickr Jeg visste bare om Skagen i Danmark, men jeg tror jeg så minst to steder oppe i Lofoten og Vesterålen som også het Skagen. 7 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 What are you looking at? by Rune Mattsson, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Blitt lite bilder i det siste med eksamenslesning først, og rett etterpå dro jeg (og er fortsatt) på ferie. Legger ut noen jeg er fornøyd med (som ikke involverer familiemedlemmer). Sammenhengen mellom disse blir da at alle er tatt i Hellas. Grillen er noe jeg har sett mye til her. Selv om maten i Hellas kan være kjempegod, så er det billigere å grille selv og man får akkurat det man vil. Flammer og røyk synes jeg er kult på bilder i de fleste former. Insekter er det mer enn nok av her. Her har dere en koloni av maur som river i stykker en plageånd jeg ga til de. Er nå jeg skulle hatt et macro-objektiv, men jobber med det jeg har! Måtte croppe litt inn da jeg ikke kan gå nært nok. Har fått bilder av noen andre insekter også, men ikke alle bildene er så bra. Ei løskatt som henger rundt huset vi bor i. Veldig innpåsliten, men også veldig tam (og fotogen). Tør ikke å kose med den mtp. sykdommer og eventuelt lus og lopper, men bilder fungerer fint. Alle dager her har vært solfylt og flott, men en dag kom det et par skyer også som lukket himmelen i noen timer. Når de åpnet seg og slapp ut litt lys var utsikten herfra herlig. Mulig mange er lei av slike bilder, men jeg synes det ser bra ut. Jeg har gitt bildet litt mer kontrast og rettet litt på horisonten, men ellers er det i grunn rett fra kamera. Kanskje ikke det mest spennende bildet for alle, men var litt spesielt der og da. Dette er på en krigskirkegård som ble laget etter 2. verdenskrig. Her er en ansatt som raker litt i jorda og pynter rundt gravene. Det er ca 1500 graver på dette området. Alderen på støttene varierer fra 18 til 40, men mesteparten er i 20-årene. Håper dere likte noe av dette. Skal prøve å lage meg en julifest-tråd når jeg kommer hjem, og være litt mer aktiv i sommer. Er utrolig morsomt å ta bilder. Litt skummelt å legge ut offentlig av og til, men det får gå. God sommer alle sammen 5 Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Noen fler bilder til fra helgens båtrace.Ang den helt hvite båten så gjør egentlig ikke bilder det helt bra med å vise fart, så har litt video også om noen vil se.4 klipp satt sammen: https://www.youtube.com/watch?v=UHjRhu-WeEQDen ble målt til over 210 km/t under testingen i helgen og er den råeste klassen i rundbaneløp. Disse kjører ikke treninger og løp i Norge, så det var en sjelden opplevelse man fikk her i Tvedestrand da Marit Strømøy testet båten før ho dro nedover til Europa på løp. IMG_9142 by KristianJV, on Flickr UIM F1 by KristianJV, on Flickr url=https://flic.kr/p/ueryQF]Thundercat[/url] by KristianJV, on Flickr UIM F1 by KristianJV, on Flickr Offshore by KristianJV, on Flickr UIM F2 by KristianJV, on Flickr Endret 25. juni 2015 av KristianJV 4 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Stilige bilder, Mr.Sanders! Her er dagens dose Lofoten-bilder. Fire stk idag. Low sun between Vestvågøy and Gimsøya by Tor Atle Kleven, on Flickr Low sun between Gimsøya and Austvågøy by Tor Atle Kleven, on Flickr Ramberg beach, Lofoten by Tor Atle Kleven, on Flickr Gimesøya, seen from west by Tor Atle Kleven, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Abstrakte bilder idag. Textures: Windy by Tor Atle Kleven, on Flickr Textures: Upwards by Tor Atle Kleven, on Flickr Textures: Poles and pipes by Tor Atle Kleven, on Flickr Breaking through by Tor Atle Kleven, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) har ila vintern/våren vært med på å tegne og bygge denne saunaen i Lofoten, ifm et masterkurs i arkitektur på AHO.:ganske gøy å se noe som bare var skisser og rendringer bli til virkelighet, og så kunne utforske det med kamera -og i tillegg oppleve at det ene arkitekturnettstedet etter det andre publiserer bildene siden kunden vår er filmskaper, og siden vi måtte ha noe å stille ut på skolens semesterutstilling, gjorde jeg også mitt første forsøk på litt seriøs filming med 5D mk2.. ante ikke helt hva jeg holdt på med der, men kommer definitivt til å utforske det videre..! resultatet kan sees på siden som bildene over linker tilogså ganske fornøyd med et par svart/hvitt-bilder jeg tok underveis Ser kanskje ut som om vi renoverte ei gammal rønne, men, hehe Endret 26. juni 2015 av Joaaso 1 Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) Gimesøya, seen from west by Tor Atle Kleven, on Flickr det fjellet der så forøvrig rimelig kjent ut Endret 27. juni 2015 av Joaaso 2 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 (endret) Gimesøya, seen from west by Tor Atle Kleven, on Flickr det fjellet der så forøvrig rimelig kjent ut Hehe. Du har vært der du og ja. Var aldri så mørkt når jeg var der. Det fjellet gjør seg med lite lys også, ser jeg. Endret 27. juni 2015 av Ratleto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå