Torhild Jansen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Go' på bunnen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Muligheten er der, men jeg gidder ikke telle håra på'n. Hadde den ikke vært så liten så kunne den jo blitt en fin støvbørste. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Muligheten er der, men jeg gidder ikke telle håra på'n. Hadde den ikke vært så liten så kunne den jo blitt en fin støvbørste. Roar Jeg er kommet ut av tellinga for lenge siden :D Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Synes resultatet ble brukbart. Selv har jeg nesten gitt opp humlene. Opplever dem som særdeles vanskelige å få "tak på ". Flott stemning på få kvadrat cm. mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Synes resultatet ble brukbart. Selv har jeg nesten gitt opp humlene. Opplever dem som særdeles vanskelige å få "tak på ". Flott stemning på få kvadrat cm. mvh Ibn Tusen takk som du sier, så er de lite samarbeisdsvillige! mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Et koselig kryp dette, absolutt et godt macrobilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Et koselig kryp dette, absolutt et godt macrobilde. Vennlig hilsen Ragnar Takker - koselig kryp - tja, men nyttig iallefall mvh Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg