abc<3 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 hei! Jeg skal ha muntlig eksamen i naturfag, og temaet er karbondioksid. jeg har ingen anelse om hva jeg skal skrive om, og det står ikke noe i boken min... er det noen som har tips? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Stikkord: Fotosyntese og celleånding. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Karbonering av drikker? Karbondioksid er unikt i det at det kun kan eksistere i gass- og fast form, ikke flytende. Pusting og fotosyntese er selvfølgelig viktige ting. Trenger du et forsøk? Du kan måle forsuring av destillert vann med et sugerør, din egen pust og en pH-strip. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Karbondioksid er unikt i det at det kun kan eksistere i gass- og fast form, ikke flytende. Det er feil. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Karbondioksid er unikt i det at det kun kan eksistere i gass- og fast form, ikke flytende. Det er feil.I vår atmosfæres trykk, nei? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Har du noen eksempler på stoffer som forekommer naturlig i ulike faser i vår atmosfære utenom vann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå