IngvaldNordland Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 WWW.WW Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Flott bilde med en treffende tittel! Kul farge. har du gjort noe med den, eller var det slik? Kompen sitter som ei kule, stramt og beint og fint. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Stram og fin komposisjon i liket med ditt forrige bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Stilig og med en treffende tittel. Liker godt fargene du bruker i bildene dine, litt særegent. Jeg ville kanskje likt om det var like mye luft over til venstre som under til høyre, om du ser hva jeg mener? Men det er kanskje bare smak og behag. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 ikke http her nei.... Knalltøff komp med "hard" fargetone som kler bildet. Flotte kantete former og "strake" linjer. Kreativt og veldig bra:-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Flott bilde med en treffende tittel! Kul farge. har du gjort noe med den, eller var det slik? Kompen sitter som ei kule, stramt og beint og fint. Hei H : ) og takk for den!! Et grønntonet filter er lagt inn som et supplement til originalfargene, omlag 50 prosent tror jeg. Fint å høre at det falt inn. Mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Stram og fin komposisjon i liket med ditt forrige bilde. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk Ragnar. Dette er vel kanskje Norges største veksthussammensetning (dvs: mange tettsittende men uten mellomvegger) . mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Stilig og med en treffende tittel. Liker godt fargene du bruker i bildene dine, litt særegent. Jeg ville kanskje likt om det var like mye luft over til venstre som under til høyre, om du ser hva jeg mener? Men det er kanskje bare smak og behag. Henning Hallo : ) Jeg bruker begge løsningene. Opplever det av og til litt for "kontrollert" når alle sider kan "reknes" ut. Også litt for egen variasjon. Hyggelig å lese din vurdering. mvh IngvaldN Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 ikke http her nei.... Knalltøff komp med "hard" fargetone som kler bildet. Flotte kantete former og "strake" linjer. Kreativt og veldig bra:-) Mange takk P. Jeg opplever selv at jeg er mer glatt og slepen en hva jeg vanligvis er i de siste bildene. Men vi får se videre. mvh Ibn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Knalltøft !!! Flott fanget og komponert !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Knalltøft !!! Flott fanget og komponert !!! Mvh Alec Mange takk for din vurdering Alec : ) mvh IngvaldN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg