Gå til innhold

Stoler i taket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om et bilde jeg så her for et par måneder siden: En kar som kastet stoler opp i lufta og satt sammen masse bilder av det til et veldig stilig bilde, synd jeg ikke husker navnet hans.

Bildet ditt gjør seg definitivt best i sort-hvitt synes jeg, det så ut til å være vanskelige farger på lyset som gjorde fargene litt rare. Fin komposisjon og litt abstrakt med de flyvende stolene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Minner om et bilde jeg så her for et par måneder siden: En kar som kastet stoler opp i lufta og satt sammen masse bilder av det til et veldig stilig bilde, synd jeg ikke husker navnet hans.

Bildet ditt gjør seg definitivt best i sort-hvitt synes jeg, det så ut til å være vanskelige farger på lyset som gjorde fargene litt rare. Fin komposisjon og litt abstrakt med de flyvende stolene.

Hmm?! :hmm: Det bildet kan jeg ikke huske å ha sett..tror jeg ville husket det.  Ja, det ble best i s/hv, er enig der.  Hyggelig du kom innom med en kommentar! :)

Lenke til kommentar

Ble litt nysgjerrig og snudde bildet oppned i og med at det jo allerede er litt surrealistisk med disse flyvende stolene.

Da først oppdaga jeg at du burde ha klona bort noen streker oppe i høyre hjørne som i min utgave havnet nede i høyre hjørne. Det som befinner seg nede i høyre hjørne i din utgave blir det vel vanskelig å gjøre noe med uten å lage en hel vegg der?

Versjonene kan jo være hipp som happ eller omvendt.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ble litt nysgjerrig og snudde bildet oppned i og med at det jo allerede er litt surrealistisk med disse flyvende stolene.

Da først oppdaga jeg at du burde ha klona bort noen streker oppe i høyre hjørne som i min utgave havnet nede i høyre hjørne. Det som befinner seg nede i høyre hjørne i din utgave blir det vel vanskelig å gjøre noe med uten å lage en hel vegg der?

Versjonene kan jo være hipp som happ eller omvendt.

Roar

Det skal jeg prøve når jeg kommer hjem!    Takk for tips! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Her blir det en utfordring og få satt seg.....

Godt sett og fanget og kreativt av "kunstneren" Tøffe linjer og formatet på bildet forsterker takhøyden.....

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Her blir det en utfordring og få satt seg.....

Godt sett og fanget og kreativt av "kunstneren" Tøffe linjer og formatet på bildet forsterker takhøyden.....

Thank you! :thumbs:

Språkmektig er du blitt, etter og ha vært ute i verden......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stilige bilder fra shoppeparadiset i London ,liker begge versjonene .Kreativt og godt fanget.

Lyset kan kanskje rettes på i etterbehandlingen , jeg tror dette skyldes hvitbalansen .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Stilige bilder fra shoppeparadiset i London ,liker begge versjonene .Kreativt og godt fanget.

Lyset kan kanskje rettes på i etterbehandlingen , jeg tror dette skyldes hvitbalansen .

Mvh

Alec

Hei Alec!  Det med hvitbalansen har du nok rett i. Det blir ofte sånn når man er litt inne og litt ute og så glemmer man å forandre den!

En kan jo alltids "redde bildet ved å gjøre det sv/hv også da. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...