john_petter Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 The edge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Heisann! Det ble skikkelig kult! Virkelig gøy med alle linjene og speilingen. Et bilde å studere litt på! Komposisjonen sitter som et skudd! Godt jobba! Likte godt skyggene av menneskene der nede. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Wow, dette var virkelig noe annet. Alt treffer liksom her, dette hadde jeg vært stolt over. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Glimrende bilde. Det gjelder utsnitt og komp, linjer og symmetri. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Tusen takk for fantastisk fine tilbakemeldinger. Det varmer :-) Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Wow, dette var virkelig noe annet. Alt treffer liksom her, dette hadde jeg vært stolt over. Henning Og det skal nevnes at når jeg først havnet i byen en snartur,så er dine bilder en inspirasjon å ha med seg. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Henger meg fint på de andre kommentarene:-) Knallbra og kreativt perpektiv. Kjenner at nå tar høydeskrekken meg...... Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Henger meg fint på de andre kommentarene:-) Knallbra og kreativt perpektiv. Kjenner at nå tar høydeskrekken meg...... 11. etasje ;-) Tusen takk for kommentar :-) Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Dagens bilde: Utmerket bruk av speiling og linjer bidrar til at dette bilde av tilsynelatende hverdagslige objekter oppleves som meget severdig og dekorativt. God kontrast mellom de lyse og de mørke partiene uten at detaljer forsvinner bevitner om god kontroll på eksponeringen og etterbehandlingen. Timingen er også veldig bra. Både mtp plassering av objektene og tidspunktet på dagen. Den lave kveldssolen gir stilige lange skygger og fint gult lys som står i fin komplementær kontrast til de blå skyggene. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Hei, og gratulerer med dagens bilde !! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Gratulerer med Dagens:-) Måtte jo bare bli dette! Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Oi! Ja vet ikke helt hva jeg skal si. Må bare takke for dagens bilde,og alle fine ord. Dette var skikkelig artig :-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Gratulerer med dagens. Et flott bilde til å bruke noe mer tid på . mvh Ibn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Var virkelig et flott bilde å fordybe seg i dette! Spennende komposisjon! Velfortjent dagens bilde... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Gratulerer med dagens bilde !!! Flott og kreativt komponert. Dette er fullt ut fortjent . Mvh Alec Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Flott bilde og komposisjon. mvh aagesp Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Takk og takk, til Ingvald, Fredrik,Alec og aagesp også :-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Kult bilde! Gratulerer! Hilsen Tove Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2015 Kult bilde! Gratulerer! Hilsen Tove Takker og bukker,Tove :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg