Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bruke puppe-trumfen riktig?

Anbefalte innlegg

Damenes trumfkort er puppene og etter mange dater vet jeg jo hvor menn kikker hen.  Lurer på:

- Er "kløfta" det første menn prøver å få øye på - uansett lissom?  :-)

----------------

Hva gjør jeg med pupper på tidlige dates, for å oppnå noe "varig".  Altså ikke ringe ut helt ned til vortene, slik som jeg gjerne skulle gjort hvis jeg ville ha en ONS.

Jeg vil oppnå: Interesse og pirring uten å virke billig.  Heller virke naturlig, a la - "oj, det at jeg har pupper tenkte jeg ikke en gang på. Jeg merker ikke engang at du kikker"

-Høy hals og være helt utlinærmelig?

-Deep cut, uansett?

-Halvåpen skjorte, slik at man kan se "rett inn" hvis jeg bøyer meg.

-Tight?

-Push up?

-Vise kløft/ikke vise kløft

Hm?

Anonymous poster hash: 3b67a...739
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aklla, hun sier at hun ikke vil virke billig. Hun vil ikke "bruke" puppene til noe. Jeg forstår det sånn at hun vil virke tekkelig samtidig som hun vil være attraktiv. 

TS: Vis at du er kvinne. Antydninger til form er fint. Men ikke brett ut hele frontpartiet ditt på første daten. Ikke andre heller ;-)

Lenke til kommentar

Gå med gjennomsiktig topp uten bh. Når folk kaller deg tøs kan du bare svare "nei, jeg har jo klær på".

On-topic: Er jo lurt på date at du kanskje viser at du har, men skjuler det. Lar en god del av det være skjult. Det skaper mer spenning :)

Endret av RammsteinBK
Lenke til kommentar

Menn er vel mer interessert i rumpa? Men du legger sikkert merke til at de ser på brystene fordi du har øynene på samme side av kroppen som brystene. Hadde du også hatt øyne i nakken, tror jeg du ville lagt merke til at menn er mer interesser i rumpa enn i brystene. 

Bryst er en erstatning for rumpe når en ikke kan se på den. Jeg tror jenter overdriver betydningen av brystene. 

Den eneste jeg har en bestemt mening om mht. dette temaet (eller et nært beslektet), er at jenter må bestemme seg når det gjelder rumpa. Det er trist når jenter velger en bukse som viser en del av rumpa når de bøyer seg ned, men da legger hånden bak og holder opp buksa for å unngå dette. Jeg synes at enten må en ha en rumpe-burka som dekker alt selv om en bøyer seg, eller så må en glede folk rundt seg visuelt, ikke denne slangemenneskemanøveren som jeg har sett noen ganger. 

På en seriøs date tror jeg du burde pakke inn herlighetene og la fyren konsentrere seg om andre ting. Jeg liker ikke pupper i synsfeltet dersom jeg ønsker å bli kjent med noen andre. Men min holdning er kanskje gammeldags og utdatert. 

Endret av ærligøs
Lenke til kommentar

Aklla, hun sier at hun ikke vil virke billig. Hun vil ikke "bruke" puppene til noe. Jeg forstår det sånn at hun vil virke tekkelig samtidig som hun vil være attraktiv. 

TS: Vis at du er kvinne. Antydninger til form er fint. Men ikke brett ut hele frontpartiet ditt på første daten. Ikke andre heller ;-)

Si meg, hvorfor svarer du deg selv TS, som om du er noen andre?

Endret av aklla
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...