Link69 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Her er mine følgende problem: -Får ikkje kjørt FBS over 200, lager en fæl ule lyd når jeg går over. -Ser ikke ut som om pc`en registrerer at jeg endrer multiplayer. Jeg kan fint kjøre pc`en på 200*13, men det går som eg 2200mhz. Er det noen som har hatt lignende problem før? Ville satt stor pris på etthvert tips om hjelp. Mvh Daniel H Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 hmmm. jeg bygde data til en kamerat her i sommer med ABIT NF7-S V2.0 og en barton XP2500. Når jeg startet å klokke maskina kom jeg heller ikke over 200 i fsb. jeg syns dette var veldig rart så jeg flashet biosen til den nyeste så nå har jeg ikke no prob med å kjøre den på høyere hastigheter 214x11.5 går helt fint men da igjen er det rammen som stopper meg (twinmos PC3200 = HAT). men prøv å flash bios du så skal du se at den går over 200. MVH meg Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (twinmos PC3200 = HAT). hmmm.... du sier twinmos PC3200 er hat? funker helt fint hos meg! har samma oppsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå