Link69 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er er mine følgende problem: -Får ikkje kjørt FBS over 200, lager en fæl ule lyd når jeg går over. -Ser ikke ut som om pc`en registrerer at jeg endrer multiplayer. Jeg kan fint kjøre pc`en på 200*13, men det går som eg 2200mhz. Er det noen som har hatt lignende problem før? Ville satt stor pris på etthvert tips om hjelp. Mvh Daniel H Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 har du prøvd å flashe bios? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 du trenger ikke poste 2 ganger!!! Forresten, kjølepasta på? Hva er idle\load temp på? har du husket agp\pci lock? Lenke til kommentar
Link69 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Har prøvd å flashe og det jeg gjorde fikk jeg ingen feilmelding på, men så er jo spørsmålet om jeg gjorde rett så: hva er den nyeste bios versjonen til hovudkortet og hvor kan jeg lese av for å sjekke nåværende versjon. Takker alle for svar Lenke til kommentar
Link69 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Har hatt kjølepasta på ja. Har ei termaltake Vulcano 11 vifte som går på ca 3800rpm og idle temp er ca 34 grader. Har ikke sett hva load temp er. Har kjørt torture test (prime95) i 20 min noe som gikk fint Lenke til kommentar
Link69 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Får ikke med meg så mye av det som står i spørsmålet jeg tydligvis, beklager det. Skal agp look stå av eller på og er dette en endring som kan endrest i bios eller manuelt på hovudkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå