Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ny linje, fy som jeg angrer!


Anbefalte innlegg

Er inne i det andre døgnet med en 1024/256 linje, som er mildt sagt ustabil. Har brukt de obligatoriske 45min i kø for melde fra om problemet, så nå er jeg spent på hvor lang tid det tar til de får fingeren ut av brunøyet og får fikset feilen. Har også et ønske om å opprette og endre email adresser, så jeg brukte nye 45 min for å få tilsendt brukernavn og koder, men fuksjonen som muliggjør endring av passord samt opprette nye epost adresser er ute av drift for øyeblikket, så jeg får leve på nåde med min gamle epost-konto fra telenor, så lenge det varer. For å gjøre velkomsten min ekstra varm lå linja mi nede i 5 timer i går.

Lover godt dette her?? :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Linja er stabil i perioder på 3-5min, deretter legger den seg død en periode. Har ikke sjekket linjesyncen enda.

Det er svært greit og vite når du skal klage, er det problemer med sync så ligger jo feilen utenfor Tiscali sin kontroll og man må la Telenor Networks feilsøke.

Lenke til kommentar

Må bare si at når du tegner abonnement hos Tiscali så kan dere ikke forvente noe annet. Hadde dere tatt dere tid og lest om alle postene om tiscali her på forumet så hadde dere aldri i verden tegnet noe adsl abonnement hos dem. Tiscali er og blir værstingen blant leverandører pr.dato, så ligg unna dem for Guds skyld..

 

 

 

Min bindingstid hos Tiscali, har nettopp begynt!

 

STAKKARS JÆ*** :yes:

Lenke til kommentar

Hvilken leverandør skulle jeg ha valgt, Tele2? Har en kompis med Tiscali, han er meget fornøyd. Men det er selvfølgelig når problemene melder seg, man får testet kvaliteten på kundeservicen til leverandøren. Til nå er jeg ikke imponert!

Lenke til kommentar
Har du noen gang hatt Telenor adsl? 50/50 oppetid/nedetid jo!

 

Har en maskin på Tiscali linje, den er 15% overhead på nesten hele tiden!

Jeg hadde Telenor i 2 år og oppetid på omtrent 100%, nå har jeg Bluecom. Oppetida er nok 98-99% nå også, men halvparten av tia har jeg 28.8 hastighet.

Lenke til kommentar
Linja er stabil i perioder på 3-5min, deretter legger den seg død en periode. Har ikke sjekket linjesyncen enda.

Det er svært greit og vite når du skal klage, er det problemer med sync så ligger jo feilen utenfor Tiscali sin kontroll og man må la Telenor Networks feilsøke.

Hva betyr denne sync-lampa?

 

Jeg sliter med Telenor ADSL, linja dør ut sånn ca. hver 4-6 time, restarter jeg route rog modem funker det fint for en stund igjen. Når jeg mister forbindelsen lyser sync-lampa.

 

Har prata med Telenor, de finner ingen feil/har ikke fått meldinger om feikl fra andre brukere i samme område.

Lenke til kommentar
Har du noen gang hatt Telenor adsl? 50/50 oppetid/nedetid jo!

 

Har en maskin på Tiscali linje, den er 15% overhead på nesten hele tiden!

Jeg hadde Telenor i 2 år og oppetid på omtrent 100%, nå har jeg Bluecom. Oppetida er nok 98-99% nå også, men halvparten av tia har jeg 28.8 hastighet.

Eh? :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...