fugl-lie Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Fra Børgefjell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Vakkert landskapsbilde med vandreren fint plassert i bildet. Det er muligens fiskestanga som er med der på høyre side ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
fugl-lie Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Vakkert landskapsbilde med vandreren fint plassert i bildet. Det er muligens fiskestanga som er med der på høyre side ? Vennlig hilsen Ragnar Joda, det er fiskestanga. Fisk var det verre med... :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Faktisk så ødela fiskestanga litt bildet synes jeg. Fordi den gikk ut av bildet og vi skjønner ikke helt hva vi ser. Nydelig landskap! Lenke til kommentar
fugl-lie Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Faktisk så ødela fiskestanga litt bildet synes jeg. Fordi den gikk ut av bildet og vi skjønner ikke helt hva vi ser. Nydelig landskap! Er egentlig enig når det gjelder fiskestanga. Har aldri skjønt hvorfor kompisen skal ha med seg en sånn "havfiskestang" på fjellet. Sjøl har jeg en "tjuvfiskestang" (teleskop) som forsvinner i sekken 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Faktisk så ødela fiskestanga litt bildet synes jeg. Fordi den gikk ut av bildet og vi skjønner ikke helt hva vi ser. Nydelig landskap! Er egentlig enig når det gjelder fiskestanga. Har aldri skjønt hvorfor kompisen skal ha med seg en sånn "havfiskestang" på fjellet. Sjøl har jeg en "tjuvfiskestang" (teleskop) som forsvinner i sekken Det er vel den eneste fiskestanga han har da sikkert Eller så er det favoritten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg