Janusgruppa Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Hei! Jeg er en gutt på 15 år. Tidligere i år møtte jeg ei jente som jeg begynte å like med en gang. Hun er to år yngre enn meg, men vi har mange av de samme interessene. Vi begge er speidere og trives godt i lag. Jeg har vurdert å spørre henne. Noen tips? Hva skal jeg si? Endret 31. mai 2015 av Janusgruppa 1 Lenke til kommentar
Marobru Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Du er 15, ho er 13..hvor komplisert kan det være? Bare spør henne om hun vil finne på noe en dag.. 1 Lenke til kommentar
MartenAndre Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Nesten alt vil fungere dersom hun VIL. Så ikke tenk så mye på HVORDAN, bare tenk på at du SKAL gjøre det. En eller annen måte. Enten det er å ringe henne, snakke med henne, for så å invitere henne til noe, eller bare gå rett opp til henne og si det. Hvis du er redd for at hun rejecter deg, så bør du snakke med henne litt først, f.eks om speiding elns. Flørt med henne, observer om hun rører håret sitt osv. Det betyr at hun liker deg. Etter ei stund kan du invitere henne ut. Endret 31. mai 2015 av MartenAndre 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå