Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kegel/vagina muskler

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en kjæreste som har holdt på med dette en stund (kegel = øvelser som trener muskler i vagina), og jeg må si at resultatet er helt utrolig! Det har virkelig økt nytelsen når vi har sex, for begge parter. Det er umulig å ikke komme når hun klemmer hardt til, det svartner rett og slett for meg og jeg får mer intens orgasme enn jeg har hatt før. Vi har eksperimentert litt, og faktisk er det smertefullt for penis hvis hun klemmer maks styrke. Hun kan også få meg til å komme uten at jeg trenger å røre meg i det hele tatt, bare ved å bruke de indre musklene.

Noen andre som har erfaringer med kegel/trening av vagina muskler? Ble plutselig veldig nysgjerrig på dette. Kan virkelig anbefales! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yupp, det er viktig at begge parter i ett samleie yter sitt. Ei jente som ligger slapt og det føles ut som å ha sex med varm fiskepudding er ikke akkurat helt topp sex. Så når hun også trener også musklene nedentil så øker det både hennes og hans nytelse.

Bonus er at hun vil også få potensielt mindre problemer med f.eks inkontinens og annet over tid, så jo mer hun trener jo bedre for henne over årenes løp også. :)

Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen i dette. Har aldri hørt om kegel, men kjæresten min har god kontroll over musklene i fitta/vagina. Hun kan få meg til å komme rimelig kjapt (15-20 sekunder kanskje) hvis hun vil. Og jeg har vanligvis god utholdenhet, bare så det er sagt. Det er vanskelig å beskrive, men det føles omtrent som en slags pulserende sugekopp. Dette gjør hun noen gang hvis vi tar en "kjappis" (f.eks. på offentlig sted) eller hvis hun er lei eller ønsker at jeg skal bli raskt ferdig, eller hvis vi allerede har holdt på en stund og hun selv er tilfredsstilt. Dette gir henne jo litt makt over meg, samtidig synes jeg det er en stor turn-on og gjør sexen litt mer til en leken konkurranse. Jeg prøver ofte å pule henne hardere hvis hun forsøker med klemme/suge bevegelser, men hun vinner vanligvis, haha. Med et selvtilfreds smil om munnen! :)

Lenke til kommentar

det vandrer vel historier om kvinner som har hatt så mye kontroll at de kan "brekke penis" eller holde han "fanget" (ikke klarer å dra ut). men det er vel sannsynligvis oppdiktet. jeg har imidlertid erfart, slik det beskrives over, at jeg kan få gutter til å få orgasme veldig fort hvis jeg klemmer på en viss måte. det slår nesten aldri feil i hvert fall. noen få gutter opplever imidlertid det motsatte, at de mister ereksjonen. men de aller fleste, får en intens utløsning.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen i dette. Har aldri hørt om kegel, men kjæresten min har god kontroll over musklene i fitta/vagina. Hun kan få meg til å komme rimelig kjapt (15-20 sekunder kanskje) hvis hun vil. Og jeg har vanligvis god utholdenhet, bare så det er sagt. Det er vanskelig å beskrive, men det føles omtrent som en slags pulserende sugekopp. Dette gjør hun noen gang hvis vi tar en "kjappis" (f.eks. på offentlig sted) eller hvis hun er lei eller ønsker at jeg skal bli raskt ferdig, eller hvis vi allerede har holdt på en stund og hun selv er tilfredsstilt. Dette gir henne jo litt makt over meg, samtidig synes jeg det er en stor turn-on og gjør sexen litt mer til en leken konkurranse. Jeg prøver ofte å pule henne hardere hvis hun forsøker med klemme/suge bevegelser, men hun vinner vanligvis, haha. Med et selvtilfreds smil om munnen! :)

hun er sjef over det hullet ja, det andre derimot er hun under din nåde ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...