Malvado Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Blir man kåt derimot når man ser på samme kjønn så sier det jo seg selv at man kanskje er enten bifil - eller lesbisk / homofil. Jeg er hetero, mann. Kvinnekroppen som helhet og nærmest enhver del av den tenner meg. Mannekroppen gjør ingenting for meg. Jeg tennes ikke av den, og jeg er lite interessert i noen form for nærhet til en mannekropp. Bortsett fra pikk. Isolert sett kan en pikk være tennende. Er jeg da bi? Hvor går grensen for når man er "hetero-ish", og over til bi? Anonymous poster hash: 84c03...1bf Vil ikke tro at du er automatisk bifil av å se en pikk. Om du derimot tenker selv på penis / erigerte peniser og ikke minst fitter og tenker på hvordan det hadde vært å ta på en annen manns kjønnsorgan , da tror jeg nok at du bør utforske det litt mer for å finne ut hvilken legning du har. Det er mye rart som kan få oss til å tenne , når vi ser en annen manns penis så kan det være at vi automatisk har assosiert dette med noe vi selv gjør (masturbere , penetrasjon osv osv ) og er nok til å virke som en trigger , hver enkelt person er litt forskjellig også og kan stort sett tenne på forskjellige ting , noen blir kåte av å se litt eldre damer (men har ikke kunnet tenkt seg å ha sex med dem) , andre tenner på unge jenter men har sex med jevnaldrende kvinner osv osv. Så det som tenner oss er ikke alltid det samme og varierer stort sett. Så lenge vi ikke gjør noe ulovlig ( feks holder visse ting oppe i tankene ) så er det ett fett hva som tenner oss med mindre det er et alvorlig problem for oss og om det er såpass ille at det ødelegger for et normalt sexliv med kvinner / menn i lovlig alder , da bør man vurdere å gjøre noe med det. Endret 2. juni 2015 av Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg