Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til damene: blir du distrahert av at en venninne/ en annen viser bryst mens dere snakker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg synes det er litt distraherende om en veninne vifter med puppene mitt i en samtale, men blir som Ssnerk ikke kåt av det.

Lenke til kommentar

Tenk om vi mannfolk hadde gjort noe av det samme mange av dere gjør når dere har egg i rutsjesklia. Latt halve snoppen henge utenfor smekken, eller gått med halvgjennomsiktig bukse, eller kanskje en frekk gjennomsiktig plastflekk på shortsen. DA hadde blitt furore :)

#likestillingforalle!_1!!1_11one_one

• Liker 3
Lenke til kommentar

For å snu på det - Eg blir veldig ditrahert om pissn er ute i det fri når eg og ein kompis har ein samtale, som seg hør og bør. Det sagt, så blir eg som regel vand med det og blir ikkje distrahert i det lange løp. I offentleg dusj eller når det nakenbadast(på ein ekstremt kul og heterofil måte) t.d. Blir ikkje kåt av det, forresten.

• Liker 2
Lenke til kommentar

For å snu på det - Eg blir veldig ditrahert om pissn er ute i det fri når eg og ein kompis har ein samtale, som seg hør og bør. Det sagt, så blir eg som regel vand med det og blir ikkje distrahert i det lange løp. I offentleg dusj eller når det nakenbadast(på ein ekstremt kul og heterofil måte) t.d. Blir ikkje kåt av det, forresten.

Haha  :rofl: Men hadde kompisen min dratt ut tissen mens vi stod å hadde en helt vanlig samtale så hadde jeg blitt veldig overasket på en ikke erotisk måte. 

Lenke til kommentar

Er ikke noe unaturlig at vi ser på andre mennesker sine kjønnsorganer , det betyr som regel ikke noe og er litt innebygd i systemet vårt med tanke på konkurranse osv.

Blir man kåt derimot når man ser på samme kjønn så sier det jo seg selv at man kanskje er enten bifil - eller lesbisk / homofil.

Lenke til kommentar

Haha  :rofl: Men hadde kompisen min dratt ut tissen mens vi stod å hadde en helt vanlig samtale så hadde jeg blitt veldig overasket på en ikke erotisk måte. 

Det vil si at du ikke ble overaskest på en positiv måte? ;p

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Det vil si at du ikke blir overaskest på en positiv måte? ;p

Er egentlig likegyldig om å se en kompis sitt utstyr.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Er ikke noe unaturlig at vi ser på andre mennesker sine kjønnsorganer , det betyr som regel ikke noe og er litt innebygd i systemet vårt med tanke på konkurranse osv.

Mener å huske det var et studie som konkluderte med at kvinner ubevisst sammenlignet størrelsen på melonene de kjøpte med størrelsen på brystene når de vurderte dem på supermarkedet. Nå er det jo kommet forskning på at størrelsen ikke har særlig mye å si på hvor mye melk dem gir, så dette er vel noe som ikke er så logisk evolusjonært i forhold til overlevelse, men mer lært ?

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Og vi mennesker så jo på fedme før i tiden som tegn på fertilitet og dermed ønsket vi jo oss "fete" kvinner.

Dette har jo også endret seg , så ja du har et poeng der Vidor.

Dette gjaldt bare i middelalderen [mørke alder]. I antikken [den opplyste tiden før middelalderen] handlet det om å ha så mye muskler som mulig.

laocoon.jpg

Kvinner måtte også være fine :)

NAMA_Aphrodite_Syracuse.jpg

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Mener å huske det var et studie som konkluderte med at kvinner ubevisst sammenlignet størrelsen på melonene de kjøpte med størrelsen på brystene når de vurderte dem på supermarkedet. Nå er det jo kommet forskning på at størrelsen ikke har særlig mye å si på hvor mye melk dem gir, så dette er vel noe som ikke er så logisk evolusjonært i forhold til overlevelse, men mer lært ?

Det høres ekstremt rart ut. Har du link til studien?

Lenke til kommentar

Det høres ekstremt rart ut. Har du link til studien?

Finner det ikke i farta, men mener å huske det var fra Australia. Mange år siden.

Det høres unektelig litt Freud ut. Det er umulig å generalisere noe slikt for alle, det skal jeg være enig i, men når man har trumfkortet som kalles det underbevisste så er det enklere å få bredere aksept for teoriene sine. Meloner er jo et objekt som ikke er helt normalt å sammenligne med, og det må vel være en ganske stor besettelse for at man gjør slike sammenligninger i utgangspunktet. Kan jo også være at det omhandlet mindre meloner enn det som selges i Norge, som nok er lettere å fjerne seg fra fordi dem er enorme i forhold. De fleste norske har vel referanser til størrelsen på bowlingkuler om man ser bort fra litt mer uvanlige typer som selges.

Lenke til kommentar

Blir man kåt derimot når man ser på samme kjønn så sier det jo seg selv at man kanskje er enten bifil - eller lesbisk / homofil.

Nå er jo ikke bryst noe "kjønnsorgan", så det å sammenligne det med tiss er tull! :p Vanligvis går ikke jenter med vagina-en ute i det frie heller. 

Tenker jo også at man ikke nødvendigvis må bli kåt av det for å være bi. Mye varighet blant biseksuelle

Lenke til kommentar

1 Nå er jo ikke bryst noe "kjønnsorgan", så det å sammenligne det med tiss er tull! :p Vanligvis går ikke jenter med vagina-en ute i det frie heller. 

2 Tenker jo også at man ikke nødvendigvis må bli kåt av det for å være bi. Mye varighet blant biseksuelle

1 Du har litt å lære : Sekundært kjønnskarakteristikum og er noe som er der fordi det har sin funksjon hos arten og spiller også inn når det gjelder tiltrekning osv. Noen gutter elsker store faste pupper mens noen andre foretrekker små bryst.

Går jenter ute med vaginaen i det fri? Faktisk en god del av jentene går uten truse om sommeren og det finnes studier som påpeker at det er både sunt og bra i forhold til å bruke truse ( utenom menstruasjonen da det anbefales å bruke truse ) , det hele er selvsagt avhengig av trender , men opp til 3-4 / 10 kvinner har gått eller går jevnlig uten truse i Amerika og trenden er stigende

2 Der har du helt rett , som mann kan jeg gjerne se en vakker kvinne og tenke at hun er både sexy og vakker uten at det fører til noe mer (hadde jeg vært 18 så hadde det trolig vært motsatt).

Lenke til kommentar

Jeg er hetero, mann. Kvinnekroppen som helhet og nærmest enhver del av den tenner meg. Mannekroppen gjør ingenting for meg. Jeg tennes ikke av den, og jeg er lite interessert i noen form for nærhet til en mannekropp.

Bortsett fra pikk. Isolert sett kan en pikk være tennende.

Er jeg da bi? Hvor går grensen for når man er "hetero-ish", og over til bi?

Anonymous poster hash: 84c03...1bf

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...