Rolf Kristensen Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 50 Dager Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Her synes jeg V2 har mer "sprut" i seg, litt mørkere, og det kan se ut at enda flere detaljer kommer fram. (men dette kan jo være et synsbedrag ut fra litt forskjellig fargetoning i bildene. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Likte best høyresiden med ugresset , det ble mer punch over fargepaletten . Og bilen fikk en fin innramming. Det er artig å se forskjellen før og etter ankomsten til ugresset. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Det gjør seg alltid med litt grønt på tallerkenen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Så tydeligvis ikke godt nok på dette for jeg lurte litt på hvorfor du hadde levert i stereo helt til jeg leste litteraturen. Tror dette kunne blitt litt av ei kjerre hvis de gutta i et TV program som heter Sin City Rod hadde fått kloa i den. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de positive kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg