Gjest Slettet+198723' Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Hei, Jeg har vært på noen jobbintervjuer i det siste, og har kommet frem til at min nåværende arbeidsgiver har stukket kjepper i hjulene for meg ifm jobbsøkingen. Jeg har forstått det slik at en jeg søkte jobb hos, var i kontakt med arbeidsgiveren min, og at kommentarer og spørsmål som jeg fikk på jobbintervjuet var deretter. Etter å ha vært på det siste intervjuet, ble jeg mer i stuss. Han jeg intervjuet visste ikke hvor jeg jobbet, han hadde ikke sett på cv-en min før jeg kom på intervju. Likevel kom han med kommentarer som tydet på at han visste en del ting om meg, og om problemer som jeg har hatt på jobben. Dermed utelukker vel dette at han har vært i kontakt med arbeidsgiveren min...??? Noen som kan forklare dette? Jeg kan ikke forstå annet enn at: Finnes det en svarteliste for jobbsøkere? Har arbeidsgivere lister hvor de utveksler hvem som søker på hvilke jobber, hvem som har gjort noe galt, etc? Vil for ordens skyld nevne at jeg har tatt opp med arbeidsgiveren min om jeg har gjort noe galt, uten å få svar... Endret 31. mai 2015 av Slettet+198723' Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Lite miljø i bransjen din der du bor? Kan rett og slett være at du har dårlig rykte i bransjen, dette kan spre seg til mange arbeidsgivere i den bransjen. Prøvd å Google det selv og se hva som kommer opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+198723' Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Finner ingenting på google... Men takk for tips. Dersom det var mitt dårlige rykte, så er jeg sikker på at han hadde visst flere opplagte ting. Endret 31. mai 2015 av Slettet+198723' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå