pback Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei! Lurte på å gå til innkjøp av ny strømforsyning, med tanke på peltierkjøling. Fant ut at Q-Tec sine var ganske billige. Er de bra nok eller "får man hva man betaler for"? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har vært borti flere Q-Tec PSUer. De oppgir peak effekt istedet fox maks effekt. Alt er oppgitt på PSUen, men det skiller typisk 20-30%. Mao. så er 400W Q-Tec tilsvarende ca 300W som de fleste andre oppgir. Støynivået har vært relativt høyt på de PSuene jeg har vært borti, men en 7V modding hjalp godt. Hvis du skal bruke PSUen til en maskin som ikke er superkritisk med hensyn på oppetid, så bør du kanskje vurdere noe annet. Husk ev. å kjøpe minst 400 Q-Tec watt, helst mer... Lenke til kommentar
pback Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Men hvor mange ampere gir de da? Det finner jeg ikke oppgitt noen plass... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ville heller kjøpt en Chieftech 360, en f.eks Qtech 400/450. De bråker en god del, og gir som sagt over mye mindre en de lover. Spør du meg er de ikke verdt prisen. Denne er helt ok til prisen. Mye bedre kjøp en Qtech'ene. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP35060PN er en god PSU, dønn stabil, null bråk, og leverer masse meir enn den lover. Kvalitet! (du får den i 300 og 400 W også, vist nødvendig..) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP35060PN er en god PSU, dønn stabil, null bråk, og leverer masse meir enn den lover.Kvalitet! (du får den i 300 og 400 W også, vist nødvendig..) Ok, slike PSU'er er jo selvfølgelig på et annet nivå. Trodde han mente en "low-end" psu. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 q-tek suger. Enkelt og greit. gå helelr for noe annet - du får det du betaler for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå