Matmoms Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er det noen som hvet hvor jeg kan laste ned de nyeste driverne til mobility radeon 7500? Jeg lurer også på hvem driver som er den beste til skjermkortet mitt Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 De nyeste driverne finner du alltid hos ATI. Det er vel gjort lite endringer på driverne til et såpass gammelt kort, så versjonsnummeret spiller nok ikke så stor rolle. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ATI har vel ikke drivere til mobility brikkene. Det er det opp til produsenten av den bærbare maskinen å utvilkle. M.a.o. Dell i ditt tilfelle. Hvorvidt det er mulig å bruke de ofisielle ikke mobility driverene vet jeg ikke. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 På sidene til Fujitsu Siemens finner du disse driverne. http://solution.fujitsu-siemens.com/Driver...GB_LIFEBOOK.htm Håper dette hjalp Hmmmm..... du har DELL Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Tenker jeg bare bruker den driveren som fulgte med jeg, har ikke hatt noe problemer med den. JEg har testet og legge in catalyst drivere men det funket ikke. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hos OmegaCorner finnes det modda Catalyst drivere som skal kunne brukes til bærbare. Kikk litt rundt på siden. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 eller du kan modde ati sine med dhmodtool patje som har laget den søk og du finner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå