Gå til innhold

083/365 "Introducing: Wights"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe som sier meg at det er ikke en karakter av den hyggelige typen. Tror ikke jeg hadde likt å møte på ham i en mørk og skummel skog.

Den øvre delen av bildet liker jeg veldig godt. Der stemmer ting veldig bra og den midstilte komposisjonen passer også flott her. Nederst derimot er det noe som ikke stemmer helt. For meg virker det som at kappen og dammen ikke ligger i samme perespektivplan. Det blir en "giveaway" på at bildet er satt sammen av forskjellige eksponeringer. Det er et eller annet som ikke stemmer helt i mine øyne.

Det er bare pirking. Synes som sagt at bildet er kult og når du holder et så pass høyt nivå så må jeg tillate meg å pirke litt på småtingene :)

Lenke til kommentar

Det er noe som sier meg at det er ikke en karakter av den hyggelige typen. Tror ikke jeg hadde likt å møte på ham i en mørk og skummel skog.

Den øvre delen av bildet liker jeg veldig godt. Der stemmer ting veldig bra og den midstilte komposisjonen passer også flott her. Nederst derimot er det noe som ikke stemmer helt. For meg virker det som at kappen og dammen ikke ligger i samme perespektivplan. Det blir en "giveaway" på at bildet er satt sammen av forskjellige eksponeringer. Det er et eller annet som ikke stemmer helt i mine øyne.

Det er bare pirking. Synes som sagt at bildet er kult og når du holder et så pass høyt nivå så må jeg tillate meg å pirke litt på småtingene :)

Veldig god tilbakemelding, Mikael!

Når jeg leste kommentaren din så klappa jeg meg selv i panna og tenkte at det var utrolig dumt at jeg ikke tenkte på å sette bakgrunnen mer i perspektiv. Jeg satt og funderte i mange timer på hvordan jeg skulle få nederste del av bilde til å se mer realistisk ut fordi jeg tenkte det samme som deg, men perspektivet tenkte jeg overhode ikke på... Tusen takk for konstruktiv kritikk; nå lærte jeg noe!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...