Jaeggen Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Familieportrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Nei og nei så skjønn familie! Fugler generelt er håpløst å ta bilder av synes jeg, jeg har ikke rette verktøyet heller, det er nå det. Noe må man jo ha å ønske seg til jul og bursdager også.. Et nydelig komponert bilde og koselig med strandnelliken rundt! Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Nei og nei så skjønn familie! Fugler generelt er håpløst å ta bilder av synes jeg, jeg har ikke rette verktøyet heller, det er nå det. Noe må man jo ha å ønske seg til jul og bursdager også.. Et nydelig komponert bilde og koselig med strandnelliken rundt! Takk for kommentar... Av og til synes jeg at jeg sliter med alt jeg tar bilder av jeg...... Men, bare å holde på, ønske seg utstyr og fotografere det man liker best selv 1 Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Vellykket! -bjarte. Takk for kommentar. - Jon Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg