zyver Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har et lite problem med at mp3 låter hakker.... Det skjer både i windows media player og i winamp 3.0.. skjønner ikke hva det kan være... Er et noen som har hatt samme problem eller vet hva som kan ligge bak det? HAdde vært fint med et svar.... Lenke til kommentar
Jome Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hadde problem med at all musikk og video hakket en gang hvert 14 sekund da jeg kjøpte ny PC. Det viste seg at det var BIOSen som var utdatert, og det hjalp å laste ned oppdatering til BIOS.. En annen ting som er lurt, er å sjekke at alle drivere er up to date, f.eks. lydkort drivere.. Det kan også være et kodek eller filter som fucker opp. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har du sjekket at HD kjører med DMA? Er det mange programmer som kjører i bakgrunnen? Har det alltid vært slik, eller har det plutselig skjedd? Lenke til kommentar
zyver Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Det er ingen probrammer som kjører i bakgrunnen. Har vel alltid vært slik tror jeg, realtivt ny pc. HVordan skjekker jeg den DMA greia??? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 HVordan skjekker jeg den DMA greia??? Windows 2000 (mener det er bortimot likt i XP): Kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling -> IDE-kontrollere -> Velg IDE-kanalen som HD bruker -> Høyreklikk -> Egenskaper -> Avanserte innstillinger -> Velg eventuelt DMA Lenke til kommentar
bambam Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er det en gammel eller ny maskin? På min eldre K6 var bios for gammel. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Skjer noen ganger med meg også! Når jeg laster ned fra kazza... Løsningen min har vært og laste ned filene i wma. format funker da :-) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 installer drivere til chipset/disk-kontroller! hadde samme problem før jeg rakk å installere drivere til raidkontrolleren diskene mine står på. intel/nforce/via drivere til chipset er vel også elementert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå