Reveenka90 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Er dette virus? : (Acer Aspire 5720Z) Authui.dll is corrupt and unreadable Får ikke startet Windows skikkelig, den stopper opp og låser seg, eller kjører chcdisk og gjør seg ferdig, men fortsatt stopp. -Har prøvd Sikkermodus og alle typer oppstart, utenom boot-cd f.eks. (Har ikke en slik) Tips? Takker! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 nei http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-system/logon-uiexe-corrupt-file/07a3ea99-fc5d-4ec8-bf2a-3723a576a7d7 Lenke til kommentar
Reveenka90 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Takker for svar.Kom desverre ikke lengre, da det ikke var noe Cd med maskinen ny, og jeg ikke får startet opp i Safe Mode.- Får prøve å lage en boot disc, og se da, har Acronis Backup, må bare finne en måte og finne ut hvordan jeg skal lage en boot cd eller Usb.Gir en tilbakemelding hvordan det går.Igjen, takker for svar, ha en fin dag ! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Boot USB kan du lage hvis du har Windows ISO filen og så bruker du windows sitt USB/Download tool. låser den seg før du får startet opp i safemode? Lenke til kommentar
Reveenka90 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg har desverre ikke den filen.-Nei, den låser seg ikke før safemode, jeg får det alternativet, men kommer ikke lengre : Den starter opp og registrerer samme feil, og går derfor over til checkdisk, som ikke klarer å løse problemet..Hvis jeg hadde klart å kommet på, logget inn og fått brukt Start-menyen, så skulle jeg klart det, med de tipsene som står beskrevet på Windows hjelpe-siden.Takker for din tid ! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Du kan prøve dette: sfc /scanfile=c:\windows\system32\authui.dll (hvis du kommer inn med bootdisk.) Lenke til kommentar
Reveenka90 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Jeg kommer inn på "Reparer maskinen" når jeg trykker F8 ved oppstart, da kommer jeg innpå div valg.Der fant jeg kommandolinjen, og skrev det du svarte nå. -Men ingen forskjell, desverre.Kunne også kjøre derfra et gjennoprettingspungt, men det er slått av på denne maskinen, smart ...!Har kjørt de 2 valgene som jeg har kunnet bruke der : Startup Fix og Minnetest, men ikke hell.Når jeg velger safemodus, så kjører den og laster til den kommer til crcdisk.sys, så stopper den.Skjønner det ikke.. Endret 31. mai 2015 av Reveenka90 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Jaok, i gamle dager tok jeg disken ut og koblet den til en annen maskin. Og erstattet korrupte filer i windows-mappene. Vet ikke om det lar seg gjøre her? Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Les denne http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/authui-dll-not-found-missing-error.htm Lenke til kommentar
Reveenka90 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Det viktigste her er å få innholdet på harddisken reddet, maskinen selv er sliten og skal skiftes ut, er bare med en tilfeldighet at dette skjedde nå..Får jeg spørre om tips til gratis-program som tar Backup av harddisken over til en Usb-harddisk, hvis dere vet om et som er OK ?-Trodde dette var en mulighet med Acronis Backup, men ei.. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Har du ikke mulighet til å lese disken fra en annen maskin, ta backup av det du trenger, formater disken, legg inn ny windows, sett den tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå