[ergo] Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Når jeg skulle modifisere windows-load screen'en klarte jeg å slette boot.ini Det er ikke noe problem, bortsett fra at hver gang jeg loader windows står d: INVALDID BOOT:INI Noen som vet hvor man kan laste ned en ny slik fil og hvor denne filen skal ligge? takker for svar! mvh ergo Lenke til kommentar
lansiden.no Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Klarte å slette den? det er bra gjort egentlig Ligger den ikke i bossbøtta på skrivebordet? Den skal hvertfall ligge på c:\ og ser slik ut: [boot loader]timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect Du må evt, justere den til å passe dine disker og partisjoner... (...dersom du har windows 2000 da) Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) prøv å kjøre reparerfunksjonen frå cd du dei fleste windowsdistribusjonar/versjonar så langt har hatt eit slikt valg. å treffe rett innstillinger for boot.ini er omtrent umulig, men det er lov å prøve då. forresten godt gjort å slette den har prøvd å endre på den, det tok lenger tid å låse den opp enn å endre den edit: svaret kom litt seint kanskje? Endret 4. desember 2003 av Eirik_R Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 legg til /SOS etter /fastdetect.. Så slipper du splas screen.. Da ser du hva som egentlig skjer bak der altstå: /fastdetect /SOS Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Er du redd for å modifisere fila kan du skrive msconfig i kjør og velge boot.ini på de sidene. Bare hak på /SOS Lenke til kommentar
rwu Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 h.klikk min datamaskin->egenskaper->avansert->oppstart og avsluttning->innstillinger... sett det du måtte ønske her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå