Gå til innhold

NVIDIA GeForce GT 635- bråker mye


Anbefalte innlegg

Jeg har et Nvidia GeForce GT 635 grafikk kort som bråker ganske mye. Jeg har nettopp støvsuget hele pc-en og delene, men det bråker ganske mye ennå. Er nesten helt sikker på at det er grafikk kortet som bråker. Har lagt ved to videoer. Lyden på den første videoen har jeg fått to ganger og er en stund siden sist. I den andre videoen er det lyden som jeg hører nå. Er det noen som har samme lyd eller som vet hvordan jeg kan fikse det eller hva som er galt?

IMG_09621.MOV

IMG_16441.MOV

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv og ta av panelet og se hbir lyden kommer fra

I går støvsugte jeg den og før jeg gjorde det åpnet jeg panelet og prøvde å finne ut hvor lyden kom fra. Det var vanskelig å høre helt nøyaktig men jeg er ganske sikker på at det er grafikk kortet som bråker. Vet ikke hva annet det kan være enn grafikk kortet heller. Jeg har en stor vifte inne i pc-en men det er ikke den som lager lyd. Så lurer jeg bare på om jeg må kjøpe et nytt grafikk kort for å fikse støyen? 

Lenke til kommentar

 

Prøv og ta av panelet og se hbir lyden kommer fra

I går støvsugte jeg den og før jeg gjorde det åpnet jeg panelet og prøvde å finne ut hvor lyden kom fra. Det var vanskelig å høre helt nøyaktig men jeg er ganske sikker på at det er grafikk kortet som bråker. Vet ikke hva annet det kan være enn grafikk kortet heller. Jeg har en stor vifte inne i pc-en men det er ikke den som lager lyd. Så lurer jeg bare på om jeg må kjøpe et nytt grafikk kort for å fikse støyen? 

 

 

Veldig lurt å støvsuge datadeler, fordi det kommer jo heldigvis ikkje statisk elektrisitet fra støvsugerrøret...  :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...