Sander1999 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg har et Nvidia GeForce GT 635 grafikk kort som bråker ganske mye. Jeg har nettopp støvsuget hele pc-en og delene, men det bråker ganske mye ennå. Er nesten helt sikker på at det er grafikk kortet som bråker. Har lagt ved to videoer. Lyden på den første videoen har jeg fått to ganger og er en stund siden sist. I den andre videoen er det lyden som jeg hører nå. Er det noen som har samme lyd eller som vet hvordan jeg kan fikse det eller hva som er galt? IMG_09621.MOV IMG_16441.MOV Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Høres ut som du har ødelagt en vifte for meg Lenke til kommentar
Sander1999 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Høres ut som du har ødelagt en vifte for meg Den har vært slik nesten helt siden jeg fikk pcen. Må jeg kjøpe et nytt? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 MESTEN helt siden jeg fikk" hva gjorde du Lenke til kommentar
Sander1999 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Den har alltid lagt en del lyd, men plutselig ble den bare mye verre. Men må jeg kjøpe et nytt grafikk kort? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Prøv og ta av panelet og se hbir lyden kommer fra Lenke til kommentar
Sander1999 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Prøv og ta av panelet og se hbir lyden kommer fra I går støvsugte jeg den og før jeg gjorde det åpnet jeg panelet og prøvde å finne ut hvor lyden kom fra. Det var vanskelig å høre helt nøyaktig men jeg er ganske sikker på at det er grafikk kortet som bråker. Vet ikke hva annet det kan være enn grafikk kortet heller. Jeg har en stor vifte inne i pc-en men det er ikke den som lager lyd. Så lurer jeg bare på om jeg må kjøpe et nytt grafikk kort for å fikse støyen? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Ja eller bytte vifte. Prøv og hold over viften og se om lyden stopper. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Prøv og ta av panelet og se hbir lyden kommer fra I går støvsugte jeg den og før jeg gjorde det åpnet jeg panelet og prøvde å finne ut hvor lyden kom fra. Det var vanskelig å høre helt nøyaktig men jeg er ganske sikker på at det er grafikk kortet som bråker. Vet ikke hva annet det kan være enn grafikk kortet heller. Jeg har en stor vifte inne i pc-en men det er ikke den som lager lyd. Så lurer jeg bare på om jeg må kjøpe et nytt grafikk kort for å fikse støyen? Veldig lurt å støvsuge datadeler, fordi det kommer jo heldigvis ikkje statisk elektrisitet fra støvsugerrøret... 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Lel. Fin måte å få pcen til å si poff Trykkluft på boks er tingen! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Er bare å bruke plastrør da meganoobs. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Er bare å bruke plastrør da meganoobs.Blir minst like mye statisk elektrisitet av plastrør Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Har støvsugd pc siden forrige årtusen, fortsatt ikke ødelagt noe. Det er ikke sånn at pittelitt statisk elektrisitet kneler hele systemet, det er gammel overtro. Vær forsiktig, rens med støvsuger og trykkluft er ikke farlig i hele tatt. Hatør gjort det siden før folk som har kommentert her ble født Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Har støvsugd pc siden forrige årtusen, fortsatt ikke ødelagt noe. Det er ikke sånn at pittelitt statisk elektrisitet kneler hele systemet, det er gammel overtro. Vær forsiktig, rens med støvsuger og trykkluft er ikke farlig i hele tatt. Hatør gjort det siden før folk som har kommentert her ble født Nei men litt over lang tid i mengdeg kan skade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå