Gå til innhold

65" i 12-20 000 klassen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Dukket plutselig opp en HU7505 som demo TV hos komplett til 15.990,- 
Så da hoppet man på den gitt... om man har toppmodell fra 2014 eller fra 2015, blir liksom ikke så viktig i 2018... og hvis jeg skal tippe så vil jeg tro jeg har denne tv'en i maaange år, da den skal bygges inn i veggen når vi pusser opp stua til vinteren.

Er innstillingene til en TV relativt "universale" på samme modell? Hvis en annen kar har fått sin HU7505 proff-kalibrert, kan man da med rimelig sikkerhet si at de innstillingene også vil fungere på en annen HU7505, eller er panelene såpass unike at hver og en er veldig forskjellig?
Jeg skjønner at det er individuelt mtp. rom, lys, osv. Men er panelene i seg selv stort sett så nære hverandre på samme modell at det vil bli relativt likt?

Kan føye til at etter hva jeg har funnet på div. forum, så er dagens 7 serie samme panelet som 8 serien, bare at 8 serien av samme modell nummer er buet, mens 7 serien er flat.
Så UE65HU8505 er i praksis samme TV som UE65HU7505, bare at er buet. Stemmer dette?

Ser ut til at de fortsatt har en demo TV på lager - om noen andre også har lyst på ett bra kjøp wink.png

https://www.komplett.no/samsung-65-uhd-led-tv-ue65hu7505-demo/830299

Lenke til kommentar

Lurer også på det samme. Tenkte å kjøpe tvn du linket først til, men har holdt meg unna da jeg ser mye fotball og flere anmeldelser slakter tvn for vertical banding. 

Noen som har erfaring med fotball og denne tvn? :-) 

Har også hørt at flere av de 65" fra samsung vil komme på tilbud snart pga nye modeller så holder meg litt på sidelinjen enn så lenge. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...