rbr Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Hei jeg har en spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med. jeg har bestillt nytt eksos anlegg til derbien,men jeg ser på det orginale jeg bruker nå så er det et lite metallrør som stikker ut i svanehalsen som det er koblet til en gummislange til som går opp til noe som ligner en sensor eller noe lignene. Dette røret finnes ikke på det nye eksos anlegget jeg får, så spørsmålet er kan jeg bare la den slangen henge løst når jeg monterer det nye anlegget siden slangen ikke kan brukes alikevel. jeg har sjekket at jeg har bestillt riktig anlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Helt vanlig det. Mener å huske at det er til kaldstarten eller noe slikt. Altså, hvis du følge slangen så går den opp i luftfilterboksen. Det du gjør er å dra av slangen, så finner du en passe stor bolt. Tre den inn i slangen. Om du vil kan du ta en slangeklemme utenfor slangen slik at bolten ikke detter ut. Husk å bestill riktig dyse i samme slengen. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 31. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2015 Helt vanlig det. Mener å huske at det er til kaldstarten eller noe slikt. Altså, hvis du følge slangen så går den opp i luftfilterboksen. Det du gjør er å dra av slangen, så finner du en passe stor bolt. Tre den inn i slangen. Om du vil kan du ta en slangeklemme utenfor slangen slik at bolten ikke detter ut. Husk å bestill riktig dyse i samme slengen. takker for svar . blir nok bare effektanlegg foreløpig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Hvis du ikke bytter dyse garanterer jeg at du kommer til å skjære den. Dyse er IKKE trim, men en helt nødvendig del for at motoren skal få riktig blandingsforhold med effektanlegg. Med effektanlegg vil mopeden bruke mer bensin, noe som gjør at foldet mellom luft og bensin blir mindre og den vil skjære seg. Så bestill dyse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå